Petr Hampl

redaktor

Nalejme si čistého vína

Existují stovky ukazatelů efektivity marketingových činností, ale přesto jsou všichni přesvědčeni, že spousta peněz na marketing je vynaložených...
26. 1. 2010 ▪ 3 min. čtení

Za 15 minut dvanáct

Kdy jindy by se měly podniky začít připravovat na správu datové schránky než během náběhového provozu? Samozřejmě, zcela jistě se najdou tací,...
8. 9. 2009 ▪ 5 min. čtení

Nakupování je přece tak zábavné!

Procurement lze pojmout jako složitý koncept a velice nákladný specializovaný systém řízení nákupu - nebo jako jednoduché a praktické...
15. 6. 2009 ▪ 5 min. čtení

Úvahy o cenotvorbě "B-TO-B" sektoru

Stanovení ceny jako součást marketingového mixu při prodeji podnikovým zákazníkům nevyžaduje tak sofistikované analýzy jako na retailovém trhu.
27. 1. 2009 ▪ 9 min. čtení

Vzdělávání v hubených letech?

Máloco je tak nesnadné jako psát o trendech v podnikovém vzdělávání na začátku roku 2009. Jestli je totiž něco jisté, tak je to právě to, že...
30. 1. 2009 ▪ 6 min. čtení

Inteligentní formulář pro e-poštu

Firma Software602 dodá společnosti Import Volkswagen Group (IVG) technologii a služby potřebné pro odstranění oběhu papírových dokumentů a...
20. 1. 2009 ▪ 2 min. čtení

Investice do lidí se musí firmě vrátit

Vzdělávání může pomoci udržet ve firmě klíčové lidi, ale může jim také usnadnit odchod. Řešením jsou dlouhodobé programy s jasně definovanými...
30. 6. 2008 ▪ 3 min. čtení

Distanční studium

V oblasti studia při zaměstnání to vypadá, že starý model již pomalu přestal fungovat a nový se stále ještě nedokázal prosadit.
10. 1. 2008 ▪ 5 min. čtení

Nejsou peníze

Nejsme na tom tak dobře, abychom si mohli dovolit utrácet za marketing. To je tvrzení, se kterým se můžeme setkat na každém kroku a přitom není...
26. 9. 2007 ▪ 3 min. čtení

Sedm klíčových rozdílů studia

Dálkové a distanční vzdělávání představuje dva odlišné světy. Prvnímu dominují jména jako Harvard či Cambridge (a lokální univerzity v různých...
16. 8. 2007 ▪ 5 min. čtení

Já na manažera, manažer na mne

V marketingu je úspěch bezvýhradně závislý na úspěšném řízení vztahů, a to nejen mezi firmou a jejími zákazníky, ale také uvnitř ní. Jsou firmy,...
21. 9. 2006 ▪ 7 min. čtení