Daniel Köppl

bloger ▪

Šéfredaktor týdeníku Marketing&Media, vedoucí marketingových a obchodních titulů vydavatelství Economia (od r. 2000). Marketingovou komunikací a médii se zabývá od poloviny devadesátých let. Ve volném čase: rychlostní kanoistika, péče o děti.

Média mají možnost vendety

Je zvláštní, s jakou rychlostí se většina ekonomických analytiků adaptovala na další vlnu ekonomické paniky. A tak se ještě donedávna celkem...
22. 8. 2011 ▪ 2 min. čtení

Zbytečné předsudky k Rusku a Slovensku

Jak jinak než jako tupé předsudky z minula lze označit naše vnímání určitých regionů? V obecné rovině jeden takový předvedl minulý týden ministr...
26. 4. 2011 ▪ 2 min. čtení

Hrozbou pro média jsou média samotná

Nová studie společnosti Focus Media Tomorow, která se věnuje konzumaci internetu a mobilním přístrojům, přinesla z mého pohledu opravdu zajímavé...
11. 4. 2011 ▪ 2 min. čtení

První veřejná zkouška ředitele TV Nova

Jednou z nejzajímavějších reakcí na současnou hru o úplné zrušení reklamy v České televizi byla téměř obviňující tvrzení šéfa největší komerční...
24. 1. 2011 ▪ 2 min. čtení

Média a reklama jsou jako malé děti

Boj smrčků s Chuckem Norrissem, který nyní předvádějí dva mobilní operátoři, má vedle příjmů pro média ještě jeden velký význam pro celou...
6. 12. 2010 ▪ 1 min. čtení

Předvánoční stres lidí z marketingu

Jediné, co člověka napadá, když vidí snahu řady zadavatelů dohnat před Vánoci to, co zanedbali v průběhu roku díky své malé odvaze, je přísloví...
18. 11. 2010 ▪ 2 min. čtení

Volkswagen versus Škoda. Směšné

Jeden z nejzajímavějších šťouchů v současné hře o budoucnost marketingu a značky Škoda Auto vůbec udělal celkem nedávno šéf koncernu Volkswagen...
20. 10. 2010 ▪ 2 min. čtení

Kouzla marketingových šarlatánů

Je až zarážející, kolik racionálně uvažujících lidí z marketingu se nechalo v době krize nachytat na trik, který dostal název brandovaný...
13. 9. 2010 ▪ 2 min. čtení

Jak Google změnil názor

„A vy víte o nějakém důvodu proč mít rád Google?“ odpověděl jsem naproti sedící ředitelce této firmy Taťáně le Moigne na otázku, zda...
6. 9. 2010 ▪ 2 min. čtení

Je na čase hledat nějakou lepší výmluvu

Bylo to téměř před rokem na vyhlašování Effie, kdy si mě vzal stranou Evžen Hart, bývalý ředitel reklamní skupiny Ogilvy. A začal mě...
30. 8. 2010 ▪ 2 min. čtení

Mají to tištěná média už spočítané?

Klesající odhady čtenosti časopisů a novin posledního Media projektu (oficiální výzkum čtenosti tištěných médií Unie vydavatelů) jdou na první...
9. 8. 2010 ▪ 2 min. čtení

Blanka a zpupný Metrostav

Sledovat komunikaci společnosti Metrostav po vytvoření třetího kráteru při hloubení pražského tunelu Blanka je opravdu zábavné. Vlastně celé se...
19. 7. 2010 ▪ 3 min. čtení

Dobře nám tak. Můžeme za to všichni

Tragické výsledky Česka (stejně jako Slovenska) na mezinárodní soutěži v Cannes nejsou tak strašné jako fakt, že reklama jako průmysl ztratila v...
27. 6. 2010 ▪ 2 min. čtení

Když mě nikdo nepochválí, tak to udělám sám

Když asociace, která má celkem dvacet členů, vymyslí soutěž, ve které chce rozdat téměř padesát cen, může jít jen o dvě věci. Ztrátu soudnosti a...
14. 6. 2010 ▪ 2 min. čtení

Nebezpečné hrátky s upřímností

Není mnoho firem, které se rády přiznají k tomu, že udělaly chybu. A ještě méně je těch, které to samy ochotně dají do médií a pak s tím pracují...
11. 2. 2010 ▪ 3 min. čtení