Bohuslav Bohuněk

Ukradli nám kočárek,

volala mi kdysi napůl rozhořčená a napůl smutná má žena. Kočárek byl v domě za trojicí domovních dveří a ještě musel zlodějíček přecvaknout...
19. 12. 2012 ▪ 3 min. čtení

Nápad, krádež, nebo inspirace?

Ovečka, s níž Vodafone prostřednictvím reklamy před pár lety bojoval o pozornost zákazníků, není originální, ale její podoba je inspirovaná...
21. 12. 2012 ▪ 7 min. čtení

Uspěje ANO? Ne!

Podnikatel Andrej Babiš by chtěl se svým hnutím ANO 2011 dobýt Poslaneckou sněmovnu. Peníze na marketing má, zde je ale několik důvodů, proč se...
19. 12. 2012 ▪ 2 min. čtení

Kdo má šestý smysl?

Pražské obchodní centrum Šestka spustilo novou kampaň, kterou zaštítilo heslo "OC Šestka - váš šestý smysl". Hezké, jen kdyby stejný slogan po...
19. 12. 2012 ▪ 2 min. čtení

On-line? Off-line? Obojí

Barvy zrovna nepatří mezi produkty, jejichž styl komunikace by byl spojený s výraznou kreativou. Kampaň Týden barev značky Dulux ale dokázala,...
19. 12. 2012 ▪ 6 min. čtení

Ne každý má štěstí,

musíš být ve správný čas na správném místě, vysvětloval jsem kdysi bratranci v předpubertálním věku, který celou rodinu překvapil tím, že v...
23. 11. 2012 ▪ 3 min. čtení

Emma Smetana a Marylin Monroeová

Zatímco pravidla českého pravopisu za pomoci mnoha českých médií przní po desítky let zažitá jména zahraničních ženských celebrit koncovkou...
22. 11. 2012 ▪ 2 min. čtení

Klidně mi napište, osobně odpovím

Tři áčka, jak lidé hovorově nazývají největšího tuzemského prodejce autoojetin firmu AAA Auto, změnila v poslední době svůj styl komunikace,...
22. 11. 2012 ▪ 12 min. čtení

Na železnici dějou se věci

Zatímco dlouho avizovaný start železničního dopravce Leo Express skončil na poslední chvíli blamáží, České dráhy přispěchaly se speciální...
22. 11. 2012 ▪ 2 min. čtení

Poctivý chleba je náš marketing

Adélka je pelhřimovská rodinná, středně velká pekárna, která se rozhodla stavět na tradiční výrobě, což jí mj. předloni vyneslo titul Chléb...
22. 11. 2012 ▪ 8 min. čtení

Mystery shopping

Mystery shopping jako metoda skrytého výzkumu je velice oblíbený způsob, jak získat zpětnou vazbu.
22. 11. 2012 ▪ 3 min. čtení

Ne, ne, ne a ne,

všimli jste si, že jednou vyslovené zákazy, které nás provázejí životem, se s časem nemění, jen se mění jejich zdůvodnění nebo přibývá...
30. 10. 2012 ▪ 3 min. čtení

Milujeme debilní kecy

Na začátku byla inspirace virálními videy "Shit People Say" a testovací video Debilní kecy Pražáků, dnes úspěšně rozvíjený koncept a zájem...
30. 10. 2012 ▪ 2 min. čtení

Kontroverzní? Neetické? Jen když to jiskří

Když koncem srpna společnost Vykupto.cz zjistila, že její konkurent Bajecnasleva.cz jí bezostyšně vykrádá obrazový obsah, neřešila věc obligátní...
30. 10. 2012 ▪ 7 min. čtení

Zdravé riziko se firmám vyplácí

Firmy by ve svých marketingových aktivitách měly být odvážnější a nebát se tolik, že se dostanou do sporu s právem, myslí si advokát Petr Kůta,...
30. 10. 2012 ▪ 13 min. čtení

Ty jsi perverzní,

to není normální, řekla mi známá, když jsem jí líčil, jak jsem reklamoval prací prášek. Nechtěl se rozpouštět, a tak jsme z oblečení vždy...
26. 9. 2012 ▪ 3 min. čtení

Před 10 lety to byla nákupní anomálie

První e-shopy začaly u nás vznikat na přelomu tisíciletí, dnes jich je zhruba 35 tisíc a obraty těch největších se pohybují v řádu mnoha...
26. 9. 2012 ▪ 7 min. čtení

E-shopy jsou spíš o brandech

Jeden z překvapivých trendů v internetovém nakupování je, že na pobočky e-shopů pro své zboží míří už více než polovina zákazníků, říká Marek...
26. 9. 2012 ▪ 7 min. čtení

Nevyhověli jsme jen jedné stížnosti

Pavel Sláma, letitý šéf Datartu, si nedovede představit svět, v němž by veškeré nakupování probíhalo on-line. Proto firmu vybudovanou na...
26. 9. 2012 ▪ 11 min. čtení

Poctivý chleba je náš marketing

Adélka je pelhřimovská rodinná, středně velká pekárna, která se rozhodla stavět na tradiční výrobě, což jí mj. předloni vyneslo titul Chléb...
26. 9. 2012 ▪ 12 min. čtení