Martin Schreier

Slunce jako mlýnek na peníze? Ano i ne

Skupina ČEZ v těchto dnech spouští v Hrušovanech na jižní Moravě druhou ze svých fotovoltaických elektráren. Současně také v intencích...
13. 11. 2009 ▪ 5 min. čtení

Věk elektromobilů se přiblížil

Jednou z výzev pro energetiku budoucnosti je širší „elektrifikace“ automobilové dopravy. Společnost ČEZ chce v rámci nedávno...
24. 6. 2009 ▪ 6 min. čtení

Jak se krade elektřina v Česku?

Když nepoctiví zákazníci využívají k osočování svého dodavatele média, má atakovaný několik možností. A) Omluvit se a z kauzy vycouvat, B)...
19. 2. 2009 ▪ 4 min. čtení

Energie ze slunce: drahá ale perspektivní

Doslova energetickým zaklínadlem se staly obnovitelné zdroje. Přesto z této oblasti vystupuje v posledních měsících solární energie. Vyplatí se...
12. 11. 2008 ▪ 8 min. čtení

Pohnou zákonem?

Změn ve Stavebním zákoně chce venkovní reklama docílit spoluprací s Ministerstvem pro místní rozvoj.
25. 6. 2008 ▪ 2 min. čtení

Pohyb, kreativa, interakce!

Novými prvky chtějí velcí provozovatelé venkovních médií přesvědčit zadavatele o smysluplnosti jejich investic. Připojí se tiskaři?
4. 5. 2008 ▪ 3 min. čtení

Ve světě pohyblivých obrázků bude veselo

Desítky nových LCD a plazmových obrazovek i dalších technologicky vyspělých řešení se letos opět posunou blíže koncovým spotřebitelům. Co...
4. 5. 2008 ▪ 5 min. čtení

Prioritou jsou osvětlení a scrolly

Netříštíme síly vymýšlením věcí, ve kterých nejsme dobří. Politikou euroAWK není hrát roli outsidera, říká obchodní ředitelka euroAWK Lucie...
2. 5. 2008 ▪ 4 min. čtení

Seznam na mobil: Na tahu jsou operátoři

Ještě letos bychom chtěli dostat do mobilů i videoobsah, říká o nedávno spuštěné službě Seznam na mobil produktový manažer Seznam.cz Ivan Mikula.
17. 3. 2008 ▪ 4 min. čtení

Outdoor slibuje směs novinek a nápadů

Olympijský, fotbalový i volební - přívlastky spojené s aktuálně startujícím rokem jsou zároveň i šancí pro venkovní reklamu. Ta chce navíc...
5. 3. 2008 ▪ 4 min. čtení

Venkovní reklama: za dalším rokem pravdy

Trhu zadavatelů venkovní reklamy dále vládnou mobilní operátoři a provozovatelé ploch čile pokračují ve výstavbě nových nosičů.
13. 12. 2007 ▪ 6 min. čtení

Kolotoč výstaveb zdaleka nekončí

Nabídka šestice největších provozovatelů na českém trhu se v období od února do července rozšířila ve formátech billboard a bigboard v souhrnu o...
22. 10. 2007 ▪ 2 min. čtení

Trh se vyčistí výstavbou kvality

Rozhodně chceme ještě letos expandovat do centra hlavního města, slibuje managing director outdoorového zastoupení BigMedia Jan Vlček.
22. 10. 2007 ▪ 7 min. čtení

Makro pohlídají věže

Nové Venkovní nosiče s názvem Big Tower umístěné před pobočkami obchodního řetězce Makro Cash & Carry ČR a Metro Cash & Carry SR nově od září...
18. 9. 2007 ▪ 2 min. čtení

On-line prodej ploch má budoucnost

Pravidelná novoroční "PF", kterými mediální agentury tlačí na zvyšování bonusů, budeme ignorovat, říká managing director News Outdoor CR Darek...
31. 8. 2007 ▪ 8 min. čtení

Google zaujme i bez reklamy

Sázíme na nové produkty a lokální partnerství, říká šéfka českého zastoupení Taťána le Moigne.
26. 2. 2007 ▪ 7 min. čtení