Ondřej Kafka

Funguje váš jídelní lístek?

To, že v cizojazyčné mutaci jídelního lístku nepoužíváte pro oblohu výrazy "himmel" ani "sky", neznamená, že tato tiskovina funguje, jak má....
14. 10. 2011 ▪ 4 min. čtení

Co prozradí hotelová brožura?

V minulém vydání časopisu jsme představili první dvě hodnocení hotelových brožur, další dvě hodnocení náhodně vybraných hotelů předkládáme nyní....
15. 3. 2010 ▪ 2 min. čtení

Co prozradí hotelová brožura?

Podle Ondřeje Kafky z Kafka Design se obecně úroveň hotelových brožur v čase výrazně zlepšila. Patrná je snaha o luxusní provedení, které u...
16. 2. 2010 ▪ 2 min. čtení

Promluvte hotelovým logem

Logo - grafická značka - je pomyslnou třešničkou na dortu vizuální komunikace všech podnikatelských subjektů. Důležité ale je, aby nezůstalo jen...
23. 12. 2008 ▪ 5 min. čtení

Korporátní identita stále nepochopena

Existuje celá řada chyb a omylů, kterých se můžeme při budování firemní identity dopustit. Část "prohřešků" má přitom základ v tradičním postoji...
27. 5. 2008 ▪ 7 min. čtení

Grafická úroveň hotelových brožur

Hotelové brožury se staly neodmyslitelnou součástí prezentace hotelů. Časopis Hotel&Spa Management přináší pohled a několik rad jak na ně od...
19. 3. 2007 ▪ 5 min. čtení

Corporate design a grafický manuál

Vzhledem k tomu, že corporate design je relativně složitý systém vizuální prezentace, je třeba přesně definovat a kodifikovat principy, kterými...
27. 11. 2006 ▪ 11 min. čtení

Jak v manuálech na singmaking

Venkovní prvky patří mezi ty části jednotného vizuálního stylu, které nejdříve, nejvýrazněji a nejdéle působí na širokou veřejnost. Významně tak...
29. 6. 2006 ▪ 4 min. čtení

Image je na nic, poslouchej CI

Budování firemního stylu je proces stejně zásadní jako pro manažera ranní hygiena, slušný oblek a čisté boty. Stejný produkt či služba může mít...
28. 4. 2005 ▪ 9 min. čtení