Jan Binar

CEO agentury McCann Prague a prezident Asociace komunikačních agentur

Normál neexistuje

Kathy Sheehan (senior vice-president, GfK Custom Research North America) v improvizovaném telemostu prohlásila, že podle globální studie GfK...
18. 2. 2011 ▪ 4 min. čtení

Marketingové přestřelky

Několik světových příkladů srovnávací reklamy se stalo již legendou. Legendární jsou také účinky takové reklamy. Jak tedy srovnávání funguje či...
31. 3. 2010 ▪ 5 min. čtení

Sezonní chléb a hry

Svátky a mimořádné události nelze odbýt jen obyčejnou kampaní. Jsou to emocemi nabité chvíle, které je možné využít jak k podpoře okamžitého...
27. 4. 2009 ▪ 7 min. čtení

Sezonní chléb a hry

Svátky a mimořádné události nelze odbýt jen obyčejnou reklamní kampaní. Jsou to emocemi nabité chvíle, které je možné využít jak k podpoře...
23. 2. 2009 ▪ 6 min. čtení