Kvalita jako služba

KVALITA JAKO SLUŽBA

Systém je řízen špatně

Uznávaný expert na zdravotnické právo Ondřej Dostál přednáší pro zdravotníky, pacientská sdružení, pracovníky zdravotnického průmyslu a...
27. 11. 2020 ▪ 11 min. čtení

Inovace se netýkají jenom výrobků

Národní cena kvality České republiky letos završila druhé desetiletí své existence. Za tu dobu prošla nemalým vývojem a překonávala nejednu...
7. 11. 2014 ▪ 6 min. čtení

Kulaté výročí NCK v ČR

V pondělí 15. září se v Praze konalo slavnostní setkání k 20. výročí předávání Národní ceny kvality ČR. Kromě dalších hostů se ho zúčastnily...
7. 11. 2014 ▪ 3 min. čtení

Jak na sebehodnocení?

Sebehodnocení je jedním z nástrojů zvyšování výkonnosti organizací. Pouhý zlomek manažerů ho však provádí ve své firmě či v organizaci veřejného...
7. 11. 2014 ▪ 3 min. čtení

Novinka: Start Europe

Technologický rozvoj, rostoucí konkurence, zrychlené firemní procesy a růst významu informací musí brát management organizací soukromého i...
7. 11. 2014 ▪ 2 min. čtení

Český systém kvality služeb

Cestovní ruch je nedílnou součástí národního hospodářství a v regionech s nízkou industrializací tvoří nejen významnou část příjmů obyvatelstva,...
7. 11. 2014 ▪ 4 min. čtení

Bezpečnost informací nejen v IT

Informační bezpečnost je významnou měrou podmíněna nejen bezpečností informačních a komunikačních technologií (ICT), ale i dalšími faktory.
7. 11. 2014 ▪ 2 min. čtení

ISO 9001:2015

Novela normy hodně mění pohled na byrokracii spojenou s managementem kvality. Můžete se obejít bez příruček a směrnic.
7. 11. 2014 ▪ 2 min. čtení

Snižování TCO

Moderní asset management může uspořit až 30?% nákladů na vlastnictví majetku.
7. 11. 2014 ▪ 2 min. čtení

Nové role ve vzdělávání dospělých

Přes dlouhodobě vysokou nezaměstnanost (okolo 450 000 osob) nemají podniky dostatek pracovní síly. Zároveň se potýkají se stavem tzv....
7. 11. 2014 ▪ 3 min. čtení