Poslední dobrý kousek v marketingu se povedl Fiatu. To když si pohrál s informacemi a pustil zprávu, že má zájem o koupi značky Opel. Tato kampaň, která nestála v podstatě ani korunu, je postavená na ukrutně jednoduchém nápadu. Jak si zvýšit v dnešní době snadno image? Pusťte informaci o tom, že koupíte konkurenční automobilku, a chvilku vyjednávejte. To, co tímto trikem Fiat získal, je image silné, dobře řízené společnosti, která si dnes může dovolit nakupovat. Není to samozřejmě ojedinělé. Svého času něco podobného udělal Volkswagen, který na informace o zavírání automobilek v USA reagoval zprávou, že uvažuje o výstavbě dalšího výrobního závodu právě v USA. Cílem nebylo také nic jiného než zákazníkům sdělit, že jsou silná společnost. A ještě dříve podobný trik zkusila značka Škoda, když v době, kdy jejím největším výkonem byl Favorit, prohlásila, že bude konkurencí Volvu. Zkrátka automobilky se rády pošťuchují. To, co je na tom zvláštní, je to, že jim to novináři a média stále baští.