Sotva stačili čeští olympijští hrdinové sundat medaile ze svých krků a vychutnat si prvotní radost, začíná pro ně další závod - s časem o to, aby dokázali svůj úspěch prodat. Doba na to, aby se úspěch dokázal marketingově zhodnotit, je krátká.

„Doba hojnosti trvá pár měsíců po olympiádě,“ říká v rozhovoru pro IHNED.cz David Říha, marketingový odborník, který přednáší na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Je pro sportovce, kteří se svým úspěchem zviditelnili, krátce po olympiádě nejdůležitější období z hlediska jejich marketingové prezentace?

Ano. Teď o ně bude ze strany médií i lidí veliký zájem. Je na jejich sportovních manažerech, jakým způsobem efektivně využijí to období slávy na pomyslném Olympu. Teď je možnost sklízet úrodu, ale stejně jako v zemědělství, je i ve sportu tento čas omezený. Za chvíli už budou nové akce a trend bude klesající. Doba hojnosti trvá pár měsíců po olympiádě.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se