Gabriela Soukalová nemá jen pěvecký talent, prosadila by se i jako mim. Gesto s ukazováčkem odpozorované od jednoho z nejslavnějších, Bolka Polívky, dokáže nejlepší česká biatlonistka napodobit s obdivuhodnou lehkostí. Přesto ho v reklamě na Hamé nepředvede, ani nebude mít na hlavě žlutou rádiovku. Zlaté dědictví vystřídá "zlatá flinta".

To poslední už je autorská licence. Faktem zůstává, že nový sponzor Českého svazu biatlonu nejlepší domácí závodníky do své kampaně zapojí. "Je to sport, který má obrovský potenciál i v zahraničí a kopíruje naše trhy," říká generální ředitel potravinářského koncernu Martin Štrupl.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se