Michal Ročeň sbíral posledních pět let cenné zkušenosti v marketingu v oblasti pojišťovnictví, které získal nejdříve jako Online Marketing Manager, a následně jako šéf přímého prodeje v pojišťovně Generali. Dříve působil také ve společnosti NetTravel.cz, kde zastával pozici projektového manažera a SEO specialisty.
Vystudoval marketingovou komunikaci na Vysoké škole finanční a správní.
Ve svém volném čase se nejraději věnuje fotografování, golfu a dobrému jídlu.
Jana Báčová přechází z agentury H1.cz do Pepa.cz, bude řídit marketing - čtěte ZDE
Petra Plimlová, Stanislav Koukal a Jan Vašíček postupují v týmu agentury H1.cz - čtěte ZDE
Holky z marketingu nechtějí sedět v koutě, hlásí Louženská z H1.cz - čtěte ZDE
Soňa (Šebová) Petruželová vedla Performance Advertising tým H1.cz od roku 2012. Nyní odešla na mateřskou dovolenou.