Štěpán Tůma (39) přichází do Sodexo ze společnosti Vodafone, kde působil jako marketingový ředitel pro firemní zákazníky. Dříve pracoval ve společnostech RWE a T-Mobile. V oblasti marketingu, zaměřeného zejména na firemní zákazníky, se pohybuje více než 15 let.

„Jsem moc ráda, že se nám podařilo získat výraznou posilu. Na český trh jsme nedávno uvedli nový produkt, elektronickou stravenku Gastro Pass CARD, a rozvoj této novinky bude momentálně hlavní náplní Štěpánovy práce,“ říká Martina Grygar Březinová, generální ředitelka Sodexo Benefity.

Nový marketingový ředitel zároveň již pátým rokem působí jako lektor na Vysoké škole ekonomie a managementu v Praze.

Ve volném čase se věnuje především manželce a svým dvěma dětem. Mezi jeho koníčky patří vzdělávání a jakýkoliv sport, v poslední době hlavně běh, cyklistika a squash.