„Naším cílem je více strukturovat firmu tak, abychom posílili růst jednotlivých značek. To se týká jak domácího trhu, kde jsme jmenovali nového obchodního ředitele a marketingovou ředitelku, tak zahraničí, kde jsme vytvořili novou pozici ředitele exportu. Všichni noví členové vrcholného managementu jsou zkušení manažeři, proto jsem přesvědčen o tom, že budou pro firmu velkým přínosem,“ uvedl k personálním změnám Pavel Kadlec, ředitel GSD.

 

Petr Tománek, nový obchodní ředitel GSD působil d roku 1992 na různých pozicích v rámci společnosti Coca - Cola v České republice. Začínal jako obchodní zástupce. Přes manažerské pozice v prodeji se vypracoval na manažera logistiky a následně manažera rozvoje prodejních dovedností pro celou Českou republiku. Od roku 2008 byl sedm let manažerem nákupu pro Česko a Slovensko.

Před nástupem na pozici obchodního ředitele GSD pak působil na pozici Route to market manažera, kde měl například na starosti prodejně-distribuční strategie, segmentaci zákazníků či řízení procesů napříč odděleními.

Své "baterie" dobíjí s rodinou na chalupě nebo na vodě s přáteli. Zalíbení našel také v moto veteránech.

 

Zuzana Behová začínala svou profesní kariéru v oblasti mediálního plánování. Má profesní zkušenosti na straně agentury, klienta i v pozici konzultanta. Několik let pracovala jako marketingová komunikační manažerka v Plzeňském Prazdroji, kde se kromě komunikace a strategie všech značek portfolia podílela například na uvedení značek Frisco a Master na trh. Působila také v agentuře Leo Burnett Advertising jako ředitelka pro strategické plánování. 

V letech 2011 – 2014 zastávala pozici ředitele ruské pobočky Cocoon Group, která vyvíjela obalový design pro značky Absolut, Becherovka nebo pivovar Efes. Od roku 2014 pracovala jako nezávislý marketingový konzultant například i pro ruský AVTOVAZ (Lada) či likérku GSD.

Mezi její záliby patří kultura, sport a cestování.

 

Jan Doležel – ředitel pro export, v posledních letech působil především v marketingu. Od roku 2005 šest let pracoval v marketingovém oddělení v British American Tobacco (Lucky Strike, Dunhill, Pall Mall …), z toho 2 roky ve Velké Británii. Následující tři roky zastával pozici senior brand manažera v Plzeňském Prazdroji pro značku Gambrinus.

Od roku 2014 pak byl marketingovým manažerem v GSD. Nyní má ve firmě na starosti export a importované značky.

Mezi jeho záliby patří sport v jakékoliv podobě, cestování – ideálně po španělsky hovořících zemích – a historie.