„Agentura Stance Communications procházela za více než 10 let existence neustálým vývojem, který kopíruje jak změny trhu či technologií, tak i proměny potřeb klientů. Štěpán Dlouhý se za šest let působení v agentuře podílel na řadě úspěšných, a mnohdy i oceněných, projektů. Jsem rád, že se vedení společnosti rozrůstá o někoho, kdo profesionálně vyrostl v našem týmu. Pro agenturu i pro klienty je to dobré znamení,“ říká Petr Soukup, Managing Partner Stance Communications.

Štěpán Dlouhý působí ve Stance Communications šest let. Od roku 2011 vedl například tým zaměřený na klienty z oblasti IT či veřejné správy. Podílel se také na oceněném projektu Českého domu v rámci LOH v Londýně (Česká cena za PR) či na koordinaci regionálních Olympijských parků při LOH v Riu. Letos v létě řídil roadshow „STK pro chlapy“ pro Nadační fond Petra Koukala a společnost Sanofi; tento projekt získal titul Společensky prospěšný projekt 2016.

„Ve Stance Communications jsem prošel několika pozicemi a měl jsem možnost pracovat na úspěšných kampaních pro klienty z různých segmentů. Jako Account Director chci tyto zkušenosti promítnout do dalšího vylepšování našich služeb klientům a do profesionálního rozvoje našich PR týmů,“ říká Štěpán Dlouhý.