Martin Kuruc (43) prošel v minulosti různými rolemi, jak v České republice, tak na Slovensku. Pro Tesco začal pracovat na Slovensku v Bratislavě v roce 2000 jako obchodní manažer a postupně zastával řadu rolí v obchodech a odděleních podpory provozu. Důležitou roli hrál také v rámci podpory integrace Carrefouru do českého byznysu. Později převzal pozici formátového ředitele pro malé formáty na Slovensku a oblastního ředitele pro hypermarkety, následně začal působit jako ředitel Supply Chain a distribuce na Slovensku. Poté zastával pozici provozního ředitele pro Českou republiku.

Martin Kuruc vystudoval zahraniční obchod na Ekonomické univerzitě v Bratislavě.

Je ženatý a mezi jeho zájmy patří běh, lyžování a cestování.

 

V březnu 2015 spojilo Tesco dohromady čtyři trhy ve střední Evropě a vytvořilo jednu obchodní jednotku napříč Českou republikou, Maďarskem, Polskem a Slovenskem, s jednotným vedením. Cílem této změny je, aby se podnikání v Evropě stalo konkurenceschopnější, zjednodušil se způsob, jakým společnost pracuje a umožnilo se rychleji reagovat na potřeby zákazníků. Jednotné vedení společnosti Tesco je rozmístěno do čtyř středoevropských zemí, ve kterých podniká a je podporováno lokálními týmy, kde jsou zastoupeni odborníci, kteří znají svůj trh a neustále pomáhají zlepšovat služby pro zákazníky.