Hlavním úkolem Ondřeje Hláska bude vybudování respektované a lovebrand značky, její úspěšné etablování na trhu a vytvoření komunikační strategie. Hlásek má více než patnáctileté zkušenosti v komunikaci a marketingu. Posledních 8 let působil jako Account Director v agenturách Ogilvy, Saatchi & Saatchi, Havas a SYMBIO. Řídil komunikaci a podílel se na tvorbě marketingových strategií například pro T-Mobile, Tesco CEE, Nestlé, Allianz, UPC, Seznam, KMV a další.

Ze Zonky přestoupila Michaela Brodecká, která bude v DOKu zastávat povinnosti tiskové mluvčí a PR managera. Na pozici zúročí také své zkušenosti s budováním zaměstnanecké značky, které v minulosti sbírala na projektech pro ŠKODA AUTO, PwC nebo KPMG. Zaměstnance považuje za nejcennější ambasadory značky, a proto chce mimo jiné rozvíjet employer branding.

Natalia Lupusor působila 6 let v poradenství pro CRM a řízení rizik v 15 zemích v Evropě a Asii. V posledních letech zodpovídala za úspěšný projekt v Home Credit v Číně. Do DOKu ji přivedlo nadšení z inovativní služby a energie týmu. Natalia na pozici Chief Customer Officer bude zodpovídat za vztah se zákazníky.

Hlásek, Brodecká a Lupusor se připojí ke stávajícímu managementu služby, který tvoří výkonný ředitel Aleš Žárský a technický ředitel Martin Ždímal. Během téměř ročního fungování se služba rozrostla na 42 zaměstnanců.