Jiří Svoboda přichází do Heureky po šesti letech působení v FTV Prima, kde měl na starosti BI / data a programatickou reklamu. Jeho hlavním cílem bude zpočátku integrace reklamních systémů a programatických sítí, napříč celou skupinou. 

„Díky propojení technologií umožníme agenturám i inzerentům mnohem snadnější nákup, a to nejen v rámci directu, ale i programatiku. Především však připravíme některým klientům půdu pro vstup na všechny trhy skupiny,“ říká Jiří Svoboda a pokračuje: „Mým cílem bude časem vybudovat tým, který mi bude pomáhat v dalším rozvoji a zároveň udržovat vysokou kvalitu již stávajícího inventory Heureka Group.“

Obsazením manažerské pozice v yield managementu Heureka Group posiluje svou pozici v oblasti práce s daty. V rámci spolupráce týmů yield managementu, Business Intelligence a Performance marketingu počítáme se vznikem jednotné datové platformy, díky které budeme schopni pro naše B2B klienty vytvořit nové unikátní obchodní produkty.

Začneme postupně pracovat na centralizovaném datovém skladu, který posune inzertní možnosti o velký krok kupředu, a to nejen na Heurece,” dodává Jiří Svoboda.