Po dvou měsících nadvlády Tesca coby nejaktivnější značky v in-store promotion se na čelní pozici dostala značka Schwarzkopf. Ta byla na prodejních plochách hypermarketů podpořena vlastním stojanem a regálovými dekoracemi.

Kosmetické výrobky obecně začaly být více podporovány. Počet různých promo akcí v této kategorii stoupl za letní měsíce nejvýrazněji. Naopak od května soustavně klesá podpora cukrovinek. V červnu se největší podpory dostalo kategorii drogerie, která si drží po celé léto stabilní podíl na všech promo aktivitách. V kategorii drogerie šlo v červenci především o různé akce řetězce, slevy a podporu formou dárku nebo 2+1 zdarma. Objevily se ale i vlastní stojany. Například u značek Ambipur, Somat nebo Calgonit. Promo 2+1 uplatnila značka Perwoll.

Druhou nejaktivnější kategorií byla kosmetika. Všechny ostatní kategorie zaznamenaly ve své aktivitě mírný nebo větší pokles . Výjimkou je mražené zboží, které je již tři měsíce stále na stejné úrovni.

Druhou nejaktivnější značkou je Tesco, třetí Mattoni. Do první desítky se zařadily ještě Garnier, Pepsi Cola, Jar nebo Pampers.

Kategorii drogerie a kosmetiky vede společnost Henkel, která svým značkám zařídila celkem 70 různých in-store promotion. Druhou je v této kategorii Procter & Gamble a třetí Unilever. Slábnoucí alkoholické nápoje vede Plzeňský Prazdroj a nealko Karlovarské minerální vody. Mraženému zboží vládne Unilever. Celkově je nejaktivnějším výrobcem společnost Henkel. Následuje Procter & Gamble a Unilever.

Podpora v oblasti privátních značek byla v červenci naprosto srovnatelná s podporou v červnu. Nejaktivnější kategorií jsou privátní značky nealkoholických a alkoholických nápojů. Naopak žádná podpora nebyla přiznána mraženému zboží. Své vlastní výrobky nejvíce podpořilo Tesco.

V rozdělení podle jednotlivých řetězců stále vyhrává Tesco. Hypernova si drží druhé místo a Interspar s Globusem v podpoře oproti minulým měsícům mírně polevily.

RE0708_30_1.gif

Připraveno ve spolupráci s agenturou Arc Worldwide, členem iBTL sekce AKA

Nejaktivnější značky v in-store promotion 4.-8. 7. 2007