I v listopadu byla stále znatelná rostoucí podpora v místě prodeje. Z řetězců na tom mělo největší zásluhu Tesco a v listopadu rovněž Globus, který se stal druhým nejaktivnějším řetězcem. Co se týká podpory jednotlivých kategorií zboží, výrazně meziměsíčně roste podpora alkoholických nápojů a cukrovinek. Alkoholické nápoje se dočkaly celé škály různých způsobů podpory prodeje. Od slev a soutěží až po regálové dekorace, vlastní stojany a palety. Cukrovinky rovněž využívaly nejčastěji paletové a regálové dekorace.

Nealkoholické nápoje, mražené zboží, drogerie a kosmetika byly v listopadu podporovány zhruba na stejné úrovni jako v říjnu.

Oproti minulému měření výrazně stoupla in-store podpora společnosti Drinks Union, která se tak dostala před Plzeňský Prazdroj. Na třetí pozici následoval Pernod Ricard a dále Stock Božkov a InBev. Cukrovinkám dominovaly společnosti Nestlé a Danone-LU.

Drogerii a kosmetiku ovládly Henkel a Procter & Gamble a mražené zboží Nowaco společně s Nestlé.

Privátní značky se oproti říjnu v podpoře mírně zpomalily. Klesla zejména podpora cukrovinek privátních značek a mírně také drogerie. Na druhou stranu rostla podpora privátních značek z kategorie kosmetiky. Stálou podporu si drží alkoholické i nealkoholické nápoje a mražené zboží.

TESCO OPĚT V ČELE

Nejaktivnější značkou se v listopadu stalo opět Tesco, které komunikovalo slevy. Druhou nejaktivnější značkou byla Opavia s paletovými dekoracemi a slevami. Následoval Schwarzkopf s vlastními stojany a regálovými dekoracemi, Orion s paletovými dekoracemi a Pepsi Cola rovněž s paletovými dekoracemi.

Výrobcem, který nejčastěji podporoval své značky v in-store, byl v listopadu Procter & Gamble. Na druhém místě zůstal Henkel a na třetím se umístilo Nowaco, které se poprvé dostalo do první desítky. Nowaco podporovalo nejvíce ryby, rybí výrobky a zeleninové směsi, a to nejčastěji cenovými promotion.

RE0712_26_1.gif

Nejaktivnější značky v in-store promotion 8.-11. 11. 2007

Připraveno ve spolupráci s agenturou Arc Worldwide, členem iBTL sekce AKA