Inzerci v médiích lze dnes dobře plánovat, měřit její výkon nebo určit cílovou skupinu. Naopak u roadshow může být plánování i celkový výsledek větším dobrodružstvím, než se na první pohled zdá. Zvláště, pokud se spolehnete na data, která vám poskytnou např. nákupní centra, v nichž se akce má konat.

Plocha v OC není kvalitní mediální produkt

Dobře provedená roadshow znamená odpovídající výkon, respektive poměr cena/výkon. Vlastní realizaci dnes dobré agentury zvládají celkem obstojně, a i když existují alternativy v produkci, kvalitě prezentace, dá se říci, že zde dobře funguje přirozený výběr.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se