Generální ředitel Sparu ČOS Martin Ditmar (na fotografii) spolu s představením značky zároveň předeslal další směr, kterým se chce společnost na českém trhu ubírat. V posledním roce se podle slov Ditmara kromě otevření supermarketu v Jahodnici nezaměřovali na další expanzi, hledali totiž správnou velikost a formu. Na příští rok plánuje Spar otevřít další formát prodejen – koncept malých prodejen city store. Další vývoj Sparu se podle Ditmara týká právě sortimentu. "Spar si hledal toho správného zákazníka a nevěděl, jak na něj zacílit," řekl. V průběhu roku v tomto ohledu zkusil dovoz specialit (např. drůbež z Francie) a v září zahájil kampaň zaměřenou na čerstvost, která se týká hlavně pečiva. Nově uvedená značka, jež je již 24. privátní značkou Sparu, přináší do prodejen prémiové výrobky zaměřené na kvalitu.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi