Výzkumy monitorující spotřebitelské chování v období Vánoc a před Vánoci zpracováváme již několik let, ten letošní se konal v polovině října. Naším cílem je vždy reagovat na současnou společenskou či ekonomickou situaci. Zpracovávali jsme například téma předpokládaných výdajů za vánoční dárky v začátku celosvětové ekonomické krize, v jejím průběhu i nyní, když se zdá být na ústupu (či přesněji zdála se na ústupu v době konání výzkumu). Výzkumy nám tak dávají možnost komparace, a proto jsou jejich výsledky více než zajímavé.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se