Hybnou silou moderních organizací, vyžadujících flexibilní přístup, schopnost rychle se adaptovat a reflektovat časté změny, které na trhu nastávají, se v současnosti stávají mladí lidé narození po roce 1976, takzvaná "generace Y". Jací jsou, zjišťoval nedávný průzkum společnosti Hays.

Jsou lidé narození po roce 1976 opravdu jiní?

Podíváme-li se blíže na mladou generaci, zjistíme, že tito mladí považují peníze za nástroj k uspokojení svých současných potřeb. Rádi a bez problémů se zadluží, nemají potřebu dlouhodobě šetřit. Jejich prioritou je žít svůj život nyní, ne až v budoucnu, a zároveň najít ideální rovnováhu mezi zaměstnáním a soukromým životem. Jsou přesvědčeni, že za svou práci mají dostat adekvátní ohodnocení, a pokud odměna není podle jejich představ, začínají se rozhlížet po zajímavější příležitosti.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se