Zákazníci většinou nekupují jenom jednu značku. Ve skutečnosti mají repertoár značek, které častěji nebo méně často nakupují. Tento repertoár je definován několika faktory:

1 - Distribucí: Pokud je značka přítomna ve všech obchodech, její koupě je pravděpodobnější, než když má limitovanou distribuci.

2 - Frekvencí nákupu: Repertoár je obyčejně větší v kategoriích s vyšší frekvencí nákupu. Pokud někdo nakupuje jogurty 1x týdně, má větší šanci koupit jinou značku, než pokud nakupuje kávu 1x měsíčně.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se