To, jak české firmy umožňují či neumožňují přístup svým zaměstnancům na sociální sítě, je různé. Někde jsou Facebook, YouTube a další stránky blokovány v plném rozsahu, jinde mají naopak zaměstnanci neomezený přístup na všechny sociální sítě. Nezáleží ani tak na tom, co daná firma dělá, jako spíše na firemní kultuře a také aktivitě IT oddělení. Neomezený přístup k sociálním sítím mají totiž ve firmách zaměstnanci často pouze proto, že prostě ještě nikoho nenapadlo přístup jim omezit.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se