Pořád mám pocit, že marketing HR oddělení ve firmách by mohl být lepší. Dnes už jsou samozřejmostí pro každou firmu dokonalé web stránky a prezentace o jejích službách, ale tím to mnohdy končí. HR strana jakoby stále neměla na stránkách patřičné místo. A samotné oddělení, zdá se, ani nemá chuť se nějak více, než je nutno, zviditelňovat. Obvykle jsou informace o firemních HR praktikách shrnuty do pár vět nebo sčítají jen inzerci volných pozic. Informace z HR jsou pro toho, kdo hledá zaměstnání, zásadní. Potenciální zaměstnanec nechce čekat na výběrové řízení, kde se dozví o firmě více. A pak - nevybírá si pouze firma, ale také uchazeč. Prezentace HR služeb na firemním webu už nestačí. Nastal čas, kdy se musí HR zapojit do debat na sociálních sítích - a tady pracovat na svém marketingu, na své HR značce. Mám na mysli HR jako oddělení, ale i jeho členy naučit jednat za sebe.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se