PROTI

Vzhledem k celkovému objemu trhu a historickým tradicím je základním produktem v externí distribuci především pojištění, a to jak pro firmy (pojišťovací makléři), tak pro občany (pojišťovací agenti). V posledních několika letech přibyly k pojištění také hypotéky, stavební spoření či penzijní připojištění a v oblasti investic rovněž podílové fondy. Z hlediska celkového objemu provizí, který se každoročně v oblasti pojištění vyplácí (v řádu miliard), zůstane v porovnání s hypotékami (stovky milionů) či investicemi toto odvětví v nejbližší době naprosto dominantním zdrojem tržeb distributorů.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se