Systém řízení vztahů se zákazníky, ve zkratce CRM (Customer Relationship Management), zajímá finanční manažery více, než se všeobecně soudí. Máme zkušenost, že nejčastěji jsou to právě lidé na pozici CFO, kdo iniciuje změny ve firmě s cílem zavést CRM systém. Není to ale až tak překvapivé. Finanční manažeři či finanční ředitelé získají z CRM zejména klíčové informace o historii obchodních aktivit a aktuálním stavu plnění finančních či obchodních cílů, a to v pro ně srozumitelné, ucelené a stručné podobě. CRM jim též zabezpečí prezentaci známých, ale mnohdy nedostupných či neprovázaných informací potřebných pro predikce vývoje situace či korekce obchodních plánů nebo jako podklad pro strategický rozvoj.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se