Třiadvacetiletý Jan Musil by mohl být typickým příslušníkem generace Z, tedy nejmladší věkové skupiny nastupující na trh práce. Mohl by stejně jako jeho vrstevníci studovat vysokou školu, užívat si mládí, trávit večery v hipsterských kavárnách a snít o práci pro nějaký cool start-up nebo v kariéře digitálního nomáda. Jenže Honza místo toho už pět let pracuje v rodinné stavební firmě LIKO-S, řídí její největší divizi a připravuje se na převzetí byznysu s obratem přes tři čtvrtě miliardy. "Se stejně starými lidmi si obvykle nemám co říct. Nejradši se proto setkávám s dalšími mladými nástupci z rodinných firem. V téhle komunitě si připadám aspoň trochu normální," směje se Musil.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se