1. Daří se vaší firmě oslovovat mladé zájemce a udržet si je?

2. Jaké tedy ve vaší firmě jsou pro mladé lidi možnosti kariérního růstu?

 

Foto: Lukáš Bíba

Tomáš Spurný, generální ředitel, Moneta

1) Z Monety Money Bank chci vytvořit domácího šampiona a digitálního lídra v České republice, postaveného na skvělém lidském kapitálu, kterým tato země oplývá. Aktuálně stavíme nové týmy talentovaných a kreativních lidí, se kterými banka poroste a v rámci toho mohou kariérně růst i naši zaměstnanci, a to bez rozdílu věku. Máme asi třetinu zaměstnanců, kterým je 30 let a méně. Mladé kandidáty oslovujeme na sociálních sítích, pracovních veletrzích, ale i přímo ve školách. Jedním z důvodů, proč k nám absolventi a mladí lidé nastupují, je právě možnost rozvoje v rámci našeho přerodu na technologickou banku. Nabízíme možnost růstu v dovednostech nejenom odborných, ale zejména týmovou různorodost v agilním, dynamickém prostředí.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se