Quiksilver více než lyže láká oblékat ženy HandelsblattAmerický sportovní koncern Quiksilver chce posílit svou pozici na trhu s módou. Pomoci mu v tom mají nové obchody a dodatečná... 23. 11. 2007 ▪ 3 min. čtení
I maloobchod má křišťálovou kouli Při nákupech v supermarketu občas nastanou chvíle, na které zákazníci jen tak nezapomenou: když není k mání jejich oblíbená čokoláda, když je... 16. 4. 2007 ▪ 3 min. čtení
I maloobchod má křišťálovou kouli Při nákupech v supermarketu občas nastanou chvíle, na které zákazníci jen tak nezapomenou: když není k mání jejich oblíbená čokoláda, když je... 16. 4. 2007 ▪ 3 min. čtení
Výrobci hraček usilují o přízeň seniorů Výrobci hraček usilují o přízeň seniorů Dětí se rodí stále méně, zato starší populace přibývá. Tato změna demografie se jedné branže dotýká... 2. 2. 2007 ▪ 3 min. čtení
Výrobci lyží pohlcují jeden druhého Naposledy to "odnesl" rakouský Blizzard. Tento podzim jej převzal italský výrobce sportovních potřeb Tecnica, kterému patří například značka... 12. 12. 2006 ▪ 3 min. čtení
Výrobci lyží pohlcují jeden druhého Naposledy to "odnesl" rakouský Blizzard. Tento podzim jej převzal italský výrobce sportovních potřeb Tecnica, kterému patří například značka... 12. 12. 2006 ▪ 3 min. čtení
Výrobci lyží pohlcují jeden druhého Výrobci lyží pohlcují jeden druhého Naposledy to "odnesl" rakouský Blizzard. Tento podzim jej převzal italský výrobce sportovních potřeb... 12. 12. 2006 ▪ 3 min. čtení
Význam počítačů v domácnostech roste O zájem zákazníků začínají bojovat i výrobci počítačů, kteří vidí v segmentu zábavní elektroniky zajímavý zdroj příjmů. 1. 9. 2006 ▪ 2 min. čtení
Význam počítačů v domácnostech roste Význam počítačů v domácnostech roste Doby, kdy se do obývacích pokojů domácností se svými přístroji tlačily jen firmy jako Philips, Sony či... 1. 9. 2006 ▪ 2 min. čtení
Význam počítačů v domácnostech roste Význam počítačů v domácnostech roste Doby, kdy se do obývacích pokojů domácností se svými přístroji tlačily jen firmy jako Philips, Sony či... 1. 9. 2006 ▪ 2 min. čtení
Jochen Zeitz: My neprodáváme žádné levné zboží Nemyslíme pouze na fotbal, říká šéf německého koncernu Puma Jochen Zeitz. 12. 6. 2006 ▪ 2 min. čtení
Jochen Zeitz: My neprodáváme žádné levné zboží Nemyslíme pouze na fotbal, říká šéf německého koncernu Puma Jochen Zeitz.HB: V různých diskontech lze nyní koupit trička na mistrovství světa ve... 12. 6. 2006 ▪ 2 min. čtení
Adidas a Nike urputně bojují o míč Adidas a Nike urputně bojují o míč Mezi světovými výrobci sportovních potřeb nyní s blížícím se mistrovstvím světa panuje tvrdý boj o přední... 14. 2. 2006 ▪ 3 min. čtení
Adidas a Nike urputně bojují o míč Adidas a Nike urputně bojují o míč Mezi světovými výrobci sportovních potřeb nyní s blížícím se mistrovstvím světa panuje tvrdý boj o přední... 14. 2. 2006 ▪ 3 min. čtení
Infineon chce odštěpit ztrátovou divizi čipů Největšího německého výrobce čipů, společnost Infineon, čeká rozsáhlá přestavba. 21. 9. 2005 ▪ 3 min. čtení
Infineon chce odštěpit ztrátovou divizi čipů Infineon chce odštěpit ztrátovou divizi čipů Největšího německého výrobce čipů, společnost Infineon, čeká rozsáhlá přestavba. Příslušný návrh,... 21. 9. 2005 ▪ 3 min. čtení
Infineon chce odštěpit ztrátovou divizi čipů Infineon chce odštěpit ztrátovou divizi čipů Největšího německého výrobce čipů, společnost Infineon, čeká rozsáhlá přestavba. Příslušný návrh,... 21. 9. 2005 ▪ 3 min. čtení
Siemens čeká tvrdá restrukturalizace Cíl je definovaný a zadání pro problémové části koncernu Siemens je jasné. Nejpozději na jaře roku 2007 chce nový šéf Klaus Kleinfeld vidět v... 31. 8. 2005 ▪ 3 min. čtení
Záliba v autech se stala manažerům osudnou Záliba v autech se stala manažerům osudnou Kdysi byli opravdový tým, dva manažeři Infineonu - Ulrich Schumacher, Andreas Zitzewitz a šéf... 19. 7. 2005 ▪ 2 min. čtení
Záliba v autech se stala manažerům osudnou Záliba v autech se stala manažerům osudnou Kdysi byli opravdový tým, dva manažeři Infineonu - Ulrich Schumacher, Andreas Zitzewitz a šéf... 19. 7. 2005 ▪ 2 min. čtení