Co s námi dělá sex (v reklamě) Co je reklama reklamou, provází ji otázka, zda sex prodává. Sex určitě upoutá pozornost. Ale pouhé upoutání pozornosti nestačí k tomu, aby... 26. 5. 2011 ▪ 3 min. čtení
Reklama všude, kam se podíváš! Jestli vás štve reklama už dnes, netěšte se na zítřek. Reklama promítaná na vaše okna, reklama z vodovodního kohoutku. To vše brzo přijde.... 14. 1. 2011 ▪ 3 min. čtení
Večírek ukáže, zda jste ve správné firmě Většina pracovníků v byznysu si uvědomí příchod Vánoc i s pozvánkou na firemní večírek. Mnohé firmy se předhánějí v tom, ve které restauraci či... 17. 12. 2010 ▪ 3 min. čtení
Máte takovou reklamu, jakou si zasloužíte Každou reklamní kampaň předchází důkladný průzkum. Proces vývoje komunikační kampaně trvá několik měsíců i let, reklamní proces je dlouhý... 26. 11. 2010 ▪ 3 min. čtení
Co čekat od žen, když si neumějí hrát V kreativních odděleních reklamních agentur připadá jedna žena přibližně na deset mužů. Proč tomu tak je, když v ostatních odděleních - třeba v... 5. 11. 2010 ▪ 3 min. čtení
Vypadáte-li jako plena, necpěte se na billboardy V reklamě se na fotografii dává vždy jen atraktivně vypadající obal. Když se ukazuje detail výrobku - náplně tyčinky, jahody padajících do... 1. 10. 2010 ▪ 3 min. čtení
Kalousku, nemáme ani na housku! Pro pracovníky v reklamě je vždy zábavné sledovat, jak se tvoří "reklamní" slogany používané při demonstracích. Většinou jsou ta hesla humorná,... 24. 9. 2010 ▪ 2 min. čtení
Je dobře, když všichni dělají všechno? Co je pro reklamní agenturu lepší - být specializovaná na určitý druh reklamy, nebo naopak diverzifikovaná a umět všechno? A co je lepší pro... 10. 9. 2010 ▪ 3 min. čtení
Přehoďte výhybku. Dokud je čas Kdykoliv je ten správný čas přehodit výhybku a vydat se jiným směrem, změnit vlastní identitu. McDonald's se rozhodl změnit brand identitu z pro... 13. 8. 2010 ▪ 3 min. čtení
Také vám jde na nervy ta-ta-ta-ta reklama? Výborně! Nachytali vás. Od prvopočátku je tato reklama udělána tak, aby ve všem lidi iritovala. Naivní velká židle, amatérské pozadí. Zpěvačka,... 23. 7. 2010 ▪ 3 min. čtení
Vánoce začínají už teď! Většina lidí se chystá na letní dovolenou, ale v reklamních agenturách sněží. Málokdo si dovede představit, že právě přes léto se začínají... 25. 6. 2010 ▪ 3 min. čtení
Proč agentury nemilují tendry Žádná reklamní agentura nemiluje tendry. Nikoliv proto, že by se chtěla ke klientovi raději vetřít zadními dveřmi, ale proto, že tendry jsou... 11. 6. 2010 ▪ 3 min. čtení
Více peněz na kampaně, větší šance na úspěch? Dnes se začne rozhodovat o tom, která kampaň politické strany z těch, které se účastnily letošního soupeření, zafungovala nejlépe. To, že celá... 28. 5. 2010 ▪ 3 min. čtení
Reklama a teleshopping nejsou totéž V rozhlasovém a televizním vysílání se reklamou rozumí veřejné oznámení vysílané za peněžitou úplatu nebo jinou protihodnotu, určené k podpoře... 7. 5. 2010 ▪ 3 min. čtení
Vyplácí se negativní kampaně? Negativní kampaně vyhrávají reklamní soutěže, ale nedávají důvod se rozhodnout pro toho, kdo negativní kampaň spustil. V reklamě na zboží nebo... 16. 4. 2010 ▪ 3 min. čtení
Na této návštěvě nelze prodělat Reporting live from Prague, Czech Republic. Tato jediná věta má neuvěřitelnou marketingovou hodnotu. Objeví se ve všech světových jazycích a... 8. 4. 2010 ▪ 4 min. čtení
Krásný obal, pod kterým je jen velké nic První, co nás na výrobku zaujme, je obal. Svědčí o tom i nedávná billboardová kampaň na neexistující mléko Tučňák. Na billboardech byl vyobrazen... 2. 4. 2010 ▪ 3 min. čtení
Svérázná kampaň odboráře Duška Každý profesionál v reklamě ví, jak je pro úspěch kampaně důležité znát názory cílové skupiny a vyvodit z nich patřičné závěry. Odborář Jaromír... 12. 3. 2010 ▪ 3 min. čtení
Loajalita není lokajalita Být loajální ke klientovi není vůbec nic, za co by se měl člověk stydět. Když mi volá klient třeba o půlnoci, stojím v předklonu a nestydím se... 19. 2. 2010 ▪ 3 min. čtení
Půjdeme k volbám, nebo radši na hrochy? Až měsíc před volbami vyrukují strany s tím, jak nás mají rády, málokdo jim to uvěří. Je to smůla. Mnohé strany skutečně něco užitečného možná i... 29. 1. 2010 ▪ 3 min. čtení