Reklama na webu a vliv na obchod World Wide Web (www) nabízí inzerentům v porovnání s klasickými médii celou řadu jedinečných výhod. Přednosti webové reklamy však lze plně... 22. 6. 2005 ▪ 5 min. čtení
Přínosy elektronického obchodu Cílem tohoto článku je střízlivé zhodnocení přínosů, které nabízí elektronické formy obchodování, a to jak v rámci dodavatelsko-odběratelských... 10. 6. 2005 ▪ 5 min. čtení
Trend: interaktivní e-marketing Módní přívlastek elektronický, respektive předpona e, u většiny pojmů postupně vymizí v souladu s tím, jak se takto označované činnosti stanou... 14. 7. 2004 ▪ 6 min. čtení
Trendy v maloobchodním podnikání Vlivem nezadržitelného rozvoje elektronického obchodování se v nedaleké budoucnosti dočkáme zásadních změn v oblasti maloobchodního prodeje.... 11. 3. 2004 ▪ 6 min. čtení