Společenská odpovědnost jako efektivní nástroj marketingu Dárcovství firem a jejich zapojení do neziskových projektů má silný komunikační potenciál, kdy firmy komunikují "filantropii" směrem ke svým... 25. 1. 2007 ▪ 7 min. čtení
Strategie firemního dárcovství Veřejně prospěšné projekty a firemní filantropie jsou bezesporu záslužnou činností, ale management spíš zajímá kolik a proč do nich investovat. 19. 4. 2006 ▪ 6 min. čtení
Proč měřit? Je dobré vědět, proč to dělám Metodika Standard odpovědná firma měří efektivitu dárcovství, tzv. corporate community investment (CCI). Měření účinků firemního dárcovství... 21. 11. 2005 ▪ 5 min. čtení
Jak měřit efektivitu dárcovství Měření a hodnocení účinků dárcovství je důležité nejen pro samotné dárce a obdarované, význam má samozřejmě také pro širší veřejnost. V... 28. 4. 2005 ▪ 3 min. čtení