Jak zjišťovat loajalitu? Loajální zákazníci setrvávají u společnosti dlouhodobě, utrácejí u ní větší podíl svých peněz a doporučují firmu svým přátelům. Existuje proto... 24. 11. 2010 ▪ 10 min. čtení
Aby výzkum nedrhnul Při realizaci výzkumu spokojenosti a loajality je zapotřebí si dát pozor na některé faktory ovlivňující úspěšnost výzkumu. Zde je přehled těch... 24. 11. 2010 ▪ 4 min. čtení
Reflexe změn v roce 2009 ve výzkumu Ipsos Tambor monitoruje od roku 2008 chování české veřejnosti a firem ve vztahu k ekonomické krizi. Šetření se účastní také malé a střední firmy. 26. 1. 2010 ▪ 6 min. čtení
Jak úspěšně zorganizovat sociologické šetření Výzkumy zaměstnaneckého klimatu, spokojenosti či loajality si pomalu získávají v České republice své místo. Úspěšný zaměstnanecký výzkum má za... 21. 7. 2008 ▪ 6 min. čtení