Petr Hampl

redaktor
RSS

Nalejme si čistého vína

Existují stovky ukazatelů efektivity marketingových činností, ale přesto jsou všichni přesvědčeni, že spousta peněz na marketing je vynaložených...
25. 1. 2010 ▪ 3 min čtení

Za 15 minut dvanáct

Kdy jindy by se měly podniky začít připravovat na správu datové schránky než během náběhového provozu? Samozřejmě, zcela jistě se najdou tací,...
4. 9. 2009 ▪ 5 min čtení

Nakupování je přece tak zábavné!

Procurement lze pojmout jako složitý koncept a velice nákladný specializovaný systém řízení nákupu - nebo jako jednoduché a praktické...
15. 6. 2009 ▪ 5 min čtení

Úvahy o cenotvorbě "B-TO-B" sektoru

Stanovení ceny jako součást marketingového mixu při prodeji podnikovým zákazníkům nevyžaduje tak sofistikované analýzy jako na retailovém trhu.
27. 1. 2009 ▪ 9 min čtení

Vzdělávání v hubených letech?

Máloco je tak nesnadné jako psát o trendech v podnikovém vzdělávání na začátku roku 2009. Jestli je totiž něco jisté, tak je to právě to, že...
30. 1. 2009 ▪ 6 min čtení

Inteligentní formulář pro e-poštu

Firma Software602 dodá společnosti Import Volkswagen Group (IVG) technologii a služby potřebné pro odstranění oběhu papírových dokumentů a...
20. 1. 2009 ▪ 2 min čtení

Investice do lidí se musí firmě vrátit

Vzdělávání může pomoci udržet ve firmě klíčové lidi, ale může jim také usnadnit odchod. Řešením jsou dlouhodobé programy s jasně definovanými...
30. 6. 2008 ▪ 3 min čtení

Distanční studium

V oblasti studia při zaměstnání to vypadá, že starý model již pomalu přestal fungovat a nový se stále ještě nedokázal prosadit.
10. 1. 2008 ▪ 5 min čtení

Nejsou peníze

Nejsme na tom tak dobře, abychom si mohli dovolit utrácet za marketing. To je tvrzení, se kterým se můžeme setkat na každém kroku a přitom není...
26. 9. 2007 ▪ 3 min čtení

Sedm klíčových rozdílů studia

Dálkové a distanční vzdělávání představuje dva odlišné světy. Prvnímu dominují jména jako Harvard či Cambridge (a lokální univerzity v různých...
16. 8. 2007 ▪ 5 min čtení

Já na manažera, manažer na mne

V marketingu je úspěch bezvýhradně závislý na úspěšném řízení vztahů, a to nejen mezi firmou a jejími zákazníky, ale také uvnitř ní. Jsou firmy,...
21. 9. 2006 ▪ 7 min čtení