Motivační programy: využití v CRM Motivační programy lze vnímat jako alternativu nebo vyšší stupeň marketingových soutěží. Jsou snadno aplikovatelné pro práci s prodejci i... 13. 8. 2008 ▪ 3 min. čtení
Motivační programy a jejich využití v rámci CRM Petr Ježek Motivační programy lze vnímat jako alternativu nebo vyšší stupeň marketingových soutěží. Motivační programy mají tu výhodu, že je lze... 27. 6. 2008 ▪ 8 min. čtení
Nástroj na emoce Event je prostředek, který má pomoci řešit problémy se stagnujícím prodejem, špatnou komunikací, pomáhat budovat dlouhodobý vztah, a to za... 21. 11. 2007 ▪ 3 min. čtení
Petr Ježek: Do třetice o benzínové dani Do třetice o benzínové dani Stínový ministr za ODS Martin Říman se ve své reakci na článek Luďka Niedermayera (Kvůli benzínu daně nesnižujme, HN... 15. 9. 2005 ▪ 3 min. čtení