Digitální média mají budoucnost První snahy o výstavbu digitálních obrazovek nebyly v ČR nejšťastnější, situace se však mění. Vzhledem k instalacím, které jsou realizovány ve... 26. 10. 2012 ▪ 3 min. čtení
U digitálních médií je v Česku problém s úřady Kamila Mortimer, CEO firmy outdoor akzent, hodnotí uplynulý rok v outdoorové reklamě. Krize přinesla podle ní na trh kromě negativ i určitá... 7. 5. 2010 ▪ 3 min. čtení
Úřady inovativním technologiím nefandí Trend posledních let se ani letos nemění, převažuje volba klasických billboardů. Je to stálice českého trhu, i když pokračuje nástup větších... 19. 10. 2009 ▪ 5 min. čtení
Kvalita nosičů narůstá I v dobách ekonomické recese jsou billboardové kampaně efektivním řešením outdoor reklamy. Budoucnost přeje nápaditým a inovativním realizacím. 5. 3. 2009 ▪ 3 min. čtení
Kariérní tipy Kamily Mortimer Říkat věci na rovinu a jít tvrdě za svým. 16. 1. 2007 ▪ 1 min. čtení
Nechte se inspirovat italským naturelem Italky jsou ženy s velkým Ž, umí být kosmopolitní a sexy. Kamila Mortimer u nich hledá inspiraci. 16. 1. 2007 ▪ 1 min. čtení
Kamila Mortimer: Nic není zadarmo Nemoc celé Evropy spočívá v tom, že lidé odmítají nést zodpovědnost za svůj život. 16. 1. 2007 ▪ 1 min. čtení
Postavit se k problémům čelem Kamila Mortimer, generální ředitelka outdoor akzent, mluví o kariérních tipech. 16. 1. 2007 ▪ 1 min. čtení