Evropský judikát českýma očima Rozhodnutí ESD považuji za správné a doufám, že bude stejný postup, tzn. nevztahovat DPH na stornopoplatky, uplatňován i v případných sporech v... 25. 3. 2008 ▪ 4 min. čtení
Z redakční pošty Jsem skutečně rád, že jste otevřeli problematiku kategorizace hotelových zařízení na stránkách Vašeho měsíčníku Hotel & Spa Management. Musím... 11. 9. 2007 ▪ 3 min. čtení
Reklamace v recepci Řešení reklamace je vždy specifickou záležitostí a málokde tolik jako zde platí, že každý případ vyžaduje citlivý individuální přístup. 11. 9. 2007 ▪ 2 min. čtení
Restaurace nesmí ležet ladem Dlouhá léta byla v mnoha ohledech hotelová restaurace chápána jako nevlastní dítě hotelu, podnik bez valné vlastní osobitosti, který měl v... 11. 7. 2007 ▪ 4 min. čtení
Hotel si musí umět najít svou image Zabýváme-li se marketingem hotelu, je potřeba hned z počátku vzít v úvahu následující problémy: hotel je v zásadě čistokrevnou službou a... 26. 3. 2007 ▪ 10 min. čtení
Hotel si musí umět najít svou image Zabýváme-li se marketingem hotelu, je potřeba hned z počátku vzít v úvahu následující problémy: hotel je v zásadě čistokrevnou službou a... 26. 3. 2007 ▪ 10 min. čtení