Petr Šalda

Evropský judikát českýma očima

Rozhodnutí ESD považuji za správné a doufám, že bude stejný postup, tzn. nevztahovat DPH na stornopoplatky, uplatňován i v případných sporech v...
25. 3. 2008 ▪ 4 min. čtení

Z redakční pošty

Jsem skutečně rád, že jste otevřeli problematiku kategorizace hotelových zařízení na stránkách Vašeho měsíčníku Hotel & Spa Management. Musím...
11. 9. 2007 ▪ 3 min. čtení

Reklamace v recepci

Řešení reklamace je vždy specifickou záležitostí a málokde tolik jako zde platí, že každý případ vyžaduje citlivý individuální přístup.
11. 9. 2007 ▪ 2 min. čtení

Restaurace nesmí ležet ladem

Dlouhá léta byla v mnoha ohledech hotelová restaurace chápána jako nevlastní dítě hotelu, podnik bez valné vlastní osobitosti, který měl v...
11. 7. 2007 ▪ 4 min. čtení

Hotel si musí umět najít svou image

Zabýváme-li se marketingem hotelu, je potřeba hned z počátku vzít v úvahu následující problémy: hotel je v zásadě čistokrevnou službou a...
26. 3. 2007 ▪ 10 min. čtení

Hotel si musí umět najít svou image

Zabýváme-li se marketingem hotelu, je potřeba hned z počátku vzít v úvahu následující problémy: hotel je v zásadě čistokrevnou službou a...
26. 3. 2007 ▪ 10 min. čtení