Jak si neudělat ostudu Udělat si ostudu v zaměstnání, ve společnosti nebo v rodině jde poměrně snadno; někdy se z malé ostudy vyklube docela slušný kabát. Stačí jeden... 18. 11. 2015 ▪ 7 min. čtení
Ze zkušeností manažera: Dogmata jsou nepřítelem číslo jedna Každou informaci nebo podnět vždy velmi důkladně analyzujte a vyhodnocujte, protože zdaleka nemusí mít obecně uznávanou platnost. Může... 19. 8. 2015 ▪ 7 min. čtení
Zdravotní pojištění - ukončení studia na střední škole a navazující výkon výdělečné činnosti Studenti patří ve zdravotním pojištění mezi osoby, za které platí pojistné stát, tudíž mají z tohoto pohledu vyřešen svůj pojistný vztah po... 17. 6. 2015 ▪ 6 min. čtení
Vedoucí pracovník - budující činitel Jaké zásady by měl vedoucí pracovník ctít, aby řízený úsek fungoval spolehlivě a s potřebnou výkonností při maximálním využití disponibilního... 18. 6. 2014 ▪ 6 min. čtení
Vedoucí pracovník a jeho slovník Slovní zásoba je jedním z typických charakterových rysů osobnosti. Čím větší má vedoucí pracovník zásobu slov, tím precizněji a věrohodněji může... 12. 3. 2014 ▪ 6 min. čtení
Jak přijímat podněty? Soudobé informační technologie doslova zasypávají 24 hodin denně a 365 dní v roce odbornou i laickou veřejnost až neskutečným množství podnětů.... 29. 1. 2014 ▪ 6 min. čtení
Neformální stránka autority Autorita představuje ve sféře řízení a rozhodování nepochybně klíčový a pro život vedoucího pracovníka či manažera zásadní pojem. V tom správném... 19. 6. 2013 ▪ 7 min. čtení
Vedoucí pracovník versus nezdary Nezdary jsou nenápadnými pomocníky na vaší cestě vpřed. Odrážejí se ve vašich počinech coby důsledky vašich chybných rozhodnutí a současně jsou... 13. 3. 2013 ▪ 8 min. čtení
Absolventi a zdravotní pojištění Jestliže student řádně studuje a řádně studium ukončí, má ve zdravotním pojištění svůj pojistný vztah vyřešený. To znamená, že se nemusí starat... 25. 4. 2012 ▪ 10 min. čtení