Jan Mareš VŠE o... vyhodnocování efektivity marketingu Marketingová oddělení bývají považována za organizační složky firem, kde se pouze utrácí finance, aniž by docházelo k jejich smysluplnému... 13. 7. 2021 ▪ 3 min. čtení
Jan Mareš VŠE o... blogu a podnikání Firemní blog je komunikační nástroj, který může podniku přivést nové zákazníky s výrazně nižšími náklady než reklama. Cílem blogu je průběžně... 11. 2. 2021 ▪ 3 min. čtení
Jan Mareš VŠE o... SSL certifikátech na webu Před spuštěním jakékoli webové stránky či aplikace je třeba zvážit mnoho detailů, z nichž některé jsou vnímány jako méně důležité. Jde například... 14. 11. 2019 ▪ 3 min. čtení
Jan Mareš VŠE o... síti kontaktů a podnikání Budování sítě kontaktů paří mezi klíčové aktivity při rozjezdu podnikání a utváří takzvaný společenský kapitál podnikatele. Toho si byl velmi... 12. 9. 2019 ▪ 3 min. čtení
Jan Mareš VŠE o... významu značky při startu Význam značky lidé znali už od pravěku, kdy mezi sebou komunikovali skrze malby v jeskyních. Symboly také bývaly komunikačním nástrojem církve.... 7. 11. 2019 ▪ 2 min. čtení
Jan Mareš VŠE o... marketingu e-shopů V Evropě patří Česko mezi země s největším počtem e-shopů na jednoho obyvatele. Existuje tu přes 40 tisíc aktivních e-shopů a do budoucna se... 16. 5. 2019 ▪ 3 min. čtení