Jste pružní při zavádění novinek? Představte si, že najdete novou příležitost k prodeji nového pro-duktu či služby. Nebo za vámi přijde jeden z vašich největších distributorů a... 26. 2. 2010 ▪ 7 min. čtení
Efektivní komunikace se zákazníky Firmy investovaly, investují a v budoucnu budou investovat do různých forem marketingové komunikace nemalé prostředky. Pro mnohá odvětví se výše... 19. 5. 2009 ▪ 11 min. čtení
Segmentace - umění nebo věda? Segmentace je velmi často skloňovaný pojem. Obvykle pod ním rozumíme rozdělení objektů (nejčastěji klientů) do skupin s podobným profilem. V... 12. 6. 2008 ▪ 8 min. čtení
Jak zajistit efektivní oslovení klientů při DM kampani Využití stávající zákaznické báze k prodeji různých (např. finančních) produktů bývá stále častější, ale zdaleka ještě nedosahuje výsledků,... 27. 3. 2006 ▪ 7 min. čtení