Průzkum trhů (nejen) v bankovnictví Průzkum trhů a mínění klientů jsou součástí konvenčního a elektronického marketingu, který je nezbytným nástrojem marketingového managementu.... 16. 10. 2009 ▪ 6 min. čtení
Bankovní klienti a jejich kategorizace Jako všude jinde ve světě se i v Česku snaží banky mezi sebou z konkurenčních důvodů odlišit. Různé bankovní domy mají své obchodní politiky,... 28. 8. 2009 ▪ 9 min. čtení
Bankovní poradci Celkový počet komerčních bank působících v ČR na základě povo-lení České národní banky byl v létě loňského roku 37. V tuzemsku patří banky k... 19. 6. 2009 ▪ 11 min. čtení
O podnikové kultuře V podnicích a organizacích existují vlastní jazyky, mýty, rituály a nepsané zákony. Podniková kultura je viditelná v chování a vystupování... 24. 6. 2008 ▪ 9 min. čtení
Firemní kultura v teorii a praxi Firemní kultura znamená viditelné a neviditelné, vědomé i nevědomé myšlení, chování, vyjadřování se, prezentování se, dodržování určitých... 28. 5. 2008 ▪ 7 min. čtení
Optimalizace polohy podniku Lokalita podniku se definuje jako geografický bod nebo více méně ohraničena oblast (lokalita, region), v níž je hospodářský podnik fyzicky... 14. 3. 2008 ▪ 26 min. čtení
CRM a elektronický marketing Marketing má za cíl co nejlépe uspokojovat současné zákazníky a nadto získávat nové. Ke zpracování trhu aplikuje různé nástroje. E-marketing je... 18. 2. 2008 ▪ 6 min. čtení
Systém podpory elektronického obchodu Společnost Zürcher Freilager (dále ZF) již několik let provozuje internetový systém fulfillmentu, vyvinutý pro ni firmou Swisslog Software, jako... 21. 1. 2008 ▪ 5 min. čtení
Moc v řízení podniku Moc je ve společenském životě všeobecně, a v hospodářském životě zvlášť, pro většinu lidí pojem značně nejasný. Velká část adresátů vlivu moci... 21. 9. 2006 ▪ 10 min. čtení
ASP - služba i pro logistiku a SCM Příspěvek seznamuje s novou rozvíjející se formou externího zpracování dat - s poskytováním aplikačních služeb (ASP). Vysvětluje jeho podstatu,... 28. 6. 2006 ▪ 13 min. čtení
Význam nových opatřovacích strategií pro průmyslový podnik Opatřovací strategie průmyslového a obchodního podniku je důležitou dílčí strategií nadřazené podnikové strategie. Její cíle, programy a... 23. 1. 2006 ▪ 11 min. čtení
Logistika - ohlédnutí a výhled Dnes je podniková logistika v západní Evropě velmi rozvinutá a integrovaná v podnicích všech druhů a velikostí. V polovině... 28. 12. 2005 ▪ 3 min. čtení
Logistika - ohlédnutí a výhled Dnes je podniková logistika v západní Evropě velmi rozvinutá a integrovaná v podnicích všech druhů a velikostí. V polovině 70. let bylo v Evropě... 19. 12. 2005 ▪ 3 min. čtení
Make or Buy u balení průmyslových výrobků Problém Make or Buy (doslova "dělat sami nebo nakupovat", obecněji "vlastní výkony anebo jejich externí zadávání") je jednou z klasických otázek... 27. 12. 2005 ▪ 8 min. čtení
Dokonalost není žádná maličkost Josef Kapounbclt@bluewin.chAle maličkosti dělají dokonalost. To je krédo a praxe celého Švýcarska. Jeho bankovní systém se do... 21. 11. 2005 ▪ 3 min. čtení
Bankovní manažer - zaměstnanec - zákazník DOPIS Z EU Josef Kapoun Autor je Čechošvýcar, působí mj. jako publicista a přednášející, specializuje se na oblast CRM.... 20. 10. 2005 ▪ 3 min. čtení
SCM: vytváření, účinky a výhody Cílem každého elektronického obchodu či SCM je vyhnout se změně médií. Je to uskutečněná vize vyhnout se několikanásobnému pořizování údajů,... 29. 8. 2005 ▪ 5 min. čtení
SCM a jeho fyzická a elektronická logistika Podniková logistika znamená utváření, řízení a provádění všech informačních a materiálových toků, které přicházejí do firmy (opatřovací... 13. 6. 2005 ▪ 10 min. čtení
Role dodavatelů a distributorů Z pohledu teorie systémů existují v konkrétním systému SCM vstupy a výstupy, které mohou být střídavě na obou koncích řetězce či sítě SCM.... 3. 5. 2005 ▪ 13 min. čtení
Kooperativní řízení propojených partnerů a jeho nástroje Systém SCM je řízen vedoucími pracovníky centrálního provozovatele SCM a současně slaďován všemi vedoucími pracovníky v partnerských podnicích,... 5. 4. 2005 ▪ 12 min. čtení