Sociální síť X žaluje inzerenty kvůli bojkotu Sociální síť X, kterou vlastní miliardář Elon Musk, zažalovala Světovou federaci inzerentů (WFA) a společnosti Mars, Unilever, Orsted a CVS... 7. 8. 2024 ▪ 2 min. čtení
Luděk Vainert Elon Musk jako zastánce absolutní svobody projevu? Spíš jako puberťák s nutkáním vyřizovat si účty Rozruch, který vyvolalo zablokování „twitterového“ účtu Julije Navalné, vdovy po lídrovi ruské opozice, vypovídá hodně o tom, kam... 22. 2. 2024 ▪ 2 min. čtení
Luděk Vainert X už jen za peníze. Proč Muskův boj s „boty“ nezní přesvědčivě Připravte si platební karty. Pokud chodíte na sociální síť X, tedy bývalý Twitter, Elon Musk vás zkasíruje. Má to být jen drobná částka,... 22. 9. 2023 ▪ 4 min. čtení
Musk chce zpět inzerenty. Přejmenovaný Twitter výrazně snížil cenu za reklamu Provozovatel sociální sítě X po změně názvu z původního Twitter výrazně snížil cenu za reklamu, aby přilákal zpět inzerenty. Napsal to americký... 26. 7. 2023 ▪ 3 min. čtení
Tvrdá manažerka se sametovým kladivem. Elon Musk dosadil do čela Twitteru hvězdu reklamního byznysu Od doby, kdy Elon Musk převzal Twitter, neuplynul týden, kdy by se o něm kvůli vlastnictví sociální sítě nepsalo v médiích. Úspěšný podnikatel a... 29. 5. 2023 ▪ 6 min. čtení
Trh s reklamou může i letos růst, i když ne tempem předchozích let, říká Varga z Publicisu Drahé energie a hospodářské ochlazení přiměly lidi méně utrácet a to se zkraje letošního roku podepsalo také na inzertním trhu. Firmy pozdržely... 27. 5. 2023 ▪ 16 min. čtení
Pandemie posílila reklamu v televizi, nejvíce inzerovaly řetězce Koronavirová pandemie a s ní spojená omezení se silně odrazily na českém reklamním trhu. Celková hodnota inzerce v médiích sice navzdory jarnímu... 2. 2. 2021 ▪ 4 min. čtení
Inzerenti bojkotují Facebook, Zuckerberg zůstává v klidu Zakladatel a šéf společnosti Facebook Mark Zuckerberg je přesvědčen, že zadavatelé reklamy se na stejnojmennou sociální síť brzy vrátí. Reaguje... 7. 7. 2020 ▪ 4 min. čtení
Starbucks, Coca-Cola či PepsiCo. Stále více firem bojkotuje Facebook, jeho akcie reagují propadem Provozovatelé sociálních sítí a zejména pak americká společnost Facebook se dostávají pod čím dál větší tlak občanskoprávních hnutí a zejména... 30. 6. 2020 ▪ 4 min. čtení
Reklamě v Česku vládne televize díky vlažnému nástupu služeb jako je Netflix. Nejvíc za inzerci utrácí Alza Reklama na internetu sice nabírá na síle, inzerenti ale nejvíce peněz dál utrácejí za to, aby byli vidět v televizi. Loni to bylo přes 57... 23. 1. 2020 ▪ 4 min. čtení
Kriminalisté prověřují podnikatele spjaté s fotbalem i dostihy. Zkoumají možné daňové podvody s reklamou Policie zkoumá možné daňové podvody s reklamou během Evropského poháru žokejů. Pořadatelé této nejdůležitější a nejlukrativnější rovinové... 16. 12. 2019 ▪ 3 min. čtení
Anketa Jak zaměstnavatelé hledají nové lidi? Sázejí na sociální sítě a vlastní pracovníky, omezují naopak inzerci Zaměstnavatelé při náboru stále více využívají sociální sítě. Ze svých pracovníků navíc často dělají náboráře - za přivedení nového kolegy jim... 1. 9. 2019 ▪ 13 min. čtení
Filip Rožánek Deset důvodů, proč o vás média (zase) mlčí Otevřel jsem sociální síť LinkedIn a narazil na diskusi dvou personalistek. Jedna popisovala svou zkušenost s náborem lidí v zahraničí a druhá... 10. 12. 2018 ▪ 4 min. čtení
Reklama v televizi je stále in, internetová inzerce ji nenahradila. Průměrný Čech totiž u obrazovky stráví 3,5 hodiny denně Předpovědi, že televizní reklamu postupně nahradí jiné formáty, hlavně on-line, se nenaplňují. Zároveň roste celý reklamní trh. Útraty firem za... 13. 8. 2018 ▪ 4 min. čtení
Evropská komise si chce došlápnout na Google či Seznam.cz. Malé firmy je budou moci hromadně žalovat kvůli nefér praktikám Evropská komise přišla s návrhem nového unijního nařízení, které má nastavit férové obchodní podmínky mezi technologickými giganty, jako je... 27. 4. 2018 ▪ 3 min. čtení
Google na svých stránkách zakáže inzerci na kryptoměny. Firma loni odstranila více než 3 miliardy škodlivých reklam Reklama, která se týká kryptoměn či jiných neregulovaných a spekulativních finančních produktů, se od června již nebude objevovat na webových... 14. 3. 2018 ▪ 1 min. čtení
Webové tržiště Lafluence spojuje inzerenty s českými a slovenskými youtubery. Firmy přes ně chtějí oslovit mladé zákazníky V Česku se rozjíždí internetové tržiště firmy Lafluence, na němž se spojují firmy s youtubery, kteří je na webu propagují. Internetoví tvůrci,... 13. 2. 2018 ▪ 5 min. čtení
Jak Čapí hnízdo účtovalo reklamu? Agrofert mlčí, ačkoliv farmě za čtyři roky poslal přes čtvrt miliardy Farma Čapí hnízdo v letech 2009 až 2013 inkasovala za reklamu přes 280 milionů korun, což bylo více než 83 procent jejích tržeb. Reklamu si... 22. 1. 2018 ▪ 5 min. čtení
Facebook už používá skoro polovina Čechů. Miliony cizinců na jeho stránkách sledují tuzemské firmy Facebook v Česku používá už skoro pět milionů lidí. Přes mobil na něj chodí 80 procent z nich. Tuzemské firmy si na sociální síti prohlíží skoro... 15. 10. 2017 ▪ 4 min. čtení
Katalogových podvodníků přibývá. Sázejí na strach firem a mámí z nich desetitisíce V posledních měsících přibývá podvodných společností, které se od podnikatelů snaží získat tisíce korun. Sázejí na podobnost s jiným katalogem... 10. 8. 2017 ▪ 3 min. čtení