Daniel Köppl: Kdyby ploch s reklamou byla třetina, nic se nestane David Ogilvy, jedna z nevětších reklamních ikon vůbec, kdysi prohlásil, že až bude starý, tak založí gang, kterému rozdá motorové pily a nechá... 24. 4. 2012 ▪ 3 min. čtení
Dvořák může zdražit reklamu Zhruba od minulého týdne se snažím představit si, jak se asi na volbu nového generálního ředitele České televize dívá obyčejný divák, který nic... 29. 9. 2011 ▪ 3 min. čtení
Svět se zbláznil IV.: Omyl zvaný zábavná zpráva SERIÁL týdeníku Ekonom: Proč vznikají kauzy typu »okurková« hysterie? Média zapomínají na svoji dlouholetou tradici. 5. 8. 2011 ▪ 4 min. čtení
Jen na IHNED.cz Boj o peníze z reklamy se vyostřuje. Nova s Primou si ale zatím nestěžují Přestože většina médií řeší nedostatek reklamy, Prima i Nova si na nezájem zadavatelů stěžovat nemohou. Ostatně TV Prima bude zřejmě brzy řešit... 3. 8. 2011 ▪ 5 min. čtení
Cena nerozhoduje Exkluzivní rozhovor s hlavním mluvčím konference Retail Summit Thomasem Bruchem, managing director & partner, Globus Holding, o diferenciaci... 18. 2. 2011 ▪ 7 min. čtení
České výrobce jsme nezničili Šéf Globusu poskytl exkluzivní rozhovor o specifikách tuzemského trhu. 17. 2. 2011 ▪ 4 min. čtení
Šéf Globusu: České výrobce jsme nezničili ROZHOVOR: Šéf Globusu poskytl exkluzivní interview o specifikách tuzemského trhu. 16. 2. 2011 ▪ 8 min. čtení
České výrobce jsme nezničili Šéf Globusu poskytl exkluzivní rozhovor o specifikách tuzemského trhu. 15. 2. 2011 ▪ 4 min. čtení
Hackeři útočí aneb Ochraňte své obrazovky Internet je stále považován za maximálně socialistické médium, kde uživatelé žijí s jasným přesvědčením, že kdo nekrade, okrádá sám sebe. A nově... 27. 8. 2010 ▪ 10 min. čtení
Nerozhoduje cena výrobku, ale nákupu Zakladatele dm drogerie Götze Wernera jsem si vyzvedl v předsálí konference Retail Summitu na minutu přesně. Tak jak bylo domluveno. Když jsme... 17. 2. 2010 ▪ 7 min. čtení
Nebezpečné hrátky s upřímností Není mnoho firem, které se rády přiznají k tomu, že udělaly chybu. A ještě méně je těch, které to samy ochotně dají do médií a pak s tím pracují... 11. 2. 2010 ▪ 3 min. čtení
Vážení a milí čtenáři, jaká je událost roku v našem oboru? Dobrá zpráva z oboru reklamy v místě prodeje, že investice do této formy reklamy nezaznamenávají na rozdíl... 6. 5. 2009 ▪ 3 min. čtení
Vážení a milí čtenáři, příčiny současné ekonomické krize mohou být různé. Z mého pohledu je však tou hlavní příčinou jedna celkem banální věc. Nedostatečná schopnost... 5. 3. 2009 ▪ 2 min. čtení
Prodavačky musí být motivovány Jiří Holeček, marketingový poradce maloobchodního řetězce hraček Pompo, je považován za jednoho z nejúspěšnějších marketingových a PR manažerů v... 12. 2. 2009 ▪ 11 min. čtení
Vážení a milí čtenáři, koncem listopadu a na začátku prosince pocítila první příznaky globální finanční krize již i reklamní, mediální a spolu s nimi i signmakingová... 19. 12. 2008 ▪ 3 min. čtení
Vážení a milí čtenáři, toto vydání časopisu Sign jsme dokončovali v době, kdy se jednotlivé tiskové agentury předháněly v tom, která přinese chmurnější vizi. Slovní... 23. 10. 2008 ▪ 3 min. čtení
Vážení a milí čtenáři, Je to fakt zvláštní. V posledních letech nečtu v odborných titulech nic jiného než chytré rady o tom, jak rychle obsloužit a doslova uspokojit... 30. 9. 2008 ▪ 3 min. čtení
Vážení a milí čtenáři, to už není vyšší marketingová, ale základní. Teorie o tom, že se výkon značek srovnává a odlišují se pouze díky marketingové komunikaci a image,... 29. 8. 2008 ▪ 2 min. čtení
Vážení a milí čtenáři, mé nedávné setkání s ředitelem TV Prima Markem Singerem bylo svým způsobem velmi příznačné. Nemluvili jsme totiž o, mírně řečeno, retro značení,... 25. 6. 2008 ▪ 2 min. čtení
Daniel Köppl: Co všechno ukázala nahá Jiřina Bohdalová Jestli jsou prsa herečky Jiřiny Bohdalové, zveřejněná v deníku Aha, něčím zajímavá, tak jedině tím, jak dokazují, že bulvár v České republice... 17. 6. 2008 ▪ 3 min. čtení