Fotbal v pražském metru Fotbalové šílenství je v plném proudu. Gambrinus proto neváhal a ještě před jeho vypuknutím vybudoval v pražském metru fotbalové hřiště. 29. 6. 2006 ▪ 1 min. čtení
Vodafone: Nerozbitné výlohy O magickém účinku okenních výloh jsme psali už několikrát. Obchodníky toto často opomíjené médium tentokrát využila k zajímavé propagaci... 29. 6. 2006 ▪ 1 min. čtení
Aby to letákům slušelo Podlahové stojany jsou součástí téměř každé prodejny, většího či menšího obchůdku. Není ovšem stojan jako stojan. Udělali jsme proto pro vás... 29. 6. 2006 ▪ 12 min. čtení
Futuristické tříkolky s reklamou Nebýt jejich nadčasového designu, mohl by si člověk připadat jako v daleké Asii, kde jsou rikšové známým dopravním prostředkem. Nyní jejich... 29. 6. 2006 ▪ 2 min. čtení
Hokejová sales promotion Dlouhodobě posílit image hokejové extraligy, podpořit její sledovanost a návštěvnost jednotlivých stadionů a zároveň prezentovat partnery... 29. 6. 2006 ▪ 5 min. čtení
Caramba Music: Reklama s hudbou Prodejny Bontonland už nejsou pouze místem, kde získáte informace o multimediálních novinkách. Prostory, do kterých měsíčně zavítá zhruba tři... 29. 6. 2006 ▪ 2 min. čtení
Konte: Ekologický mobilní outdoor Několik dní stráví na jednom místě, pak brázdí pražskými silnicemi, až opět zakotví na pár dní na místě jiném. Takové jsou kontejnery... 29. 6. 2006 ▪ 2 min. čtení
Autovlaky v nových barvách Lůžkové vozy Českých drah určené řidičům, jejichž vozidla jsou přepravována vlakem, mají nový kabát. Netradičního barevného řešení využily ČD... 29. 6. 2006 ▪ 1 min. čtení
Točené léto s Kofolou Tak zní letní kampaň, při které Prahou poteče Kofola proudem. Netradiční outdoorovou promotion odstartovala speciální Kofola tramvaj, hned... 29. 6. 2006 ▪ 2 min. čtení
Poptávka vyřešená za pár minut Právě jste získali zakázku, ale část z ní nejste schopni realizovat. V uvedené oblasti navíc nemáte žádný kontakt a netušíte, kam se obrátit.... 29. 6. 2006 ▪ 4 min. čtení
Hlavně se neztratit Přehlednost, působivý design, dlouhá životnost, modularita, snadná údržba. To jsou základní požadavky, které by podle Petra Ficaje, projektanta... 24. 4. 2006 ▪ 2 min. čtení
Reklama hned po ruce Nákupní vozíky se mezi provozovateli in-store reklamy stávají hitem. V současné době nabízí české vozíky hned několik různých reklamních... 20. 3. 2006 ▪ 3 min. čtení
Trendy mezi úchyty Zapomeňte na obyčejné, mnohdy nevzhledné šrouby a matice. Naše speciální téma věnované metodám uchycení vás v této oblasti dokonale provede... 3. 3. 2006 ▪ 11 min. čtení
Reklama hned po ruce Nákupní vozíky se mezi provozovateli in-store reklamy stávají hitem. V současné době nabízí české vozíky hned několik různých reklamních... 3. 3. 2006 ▪ 5 min. čtení
Jak se pracuje s dibondem V nové pravidelné rubrice časopisu Sign vám budeme přinášet zkušenosti firem a odborníků s jednotlivými materiály. Nechceme vám ale jen... 3. 3. 2006 ▪ 4 min. čtení
Trendy mezi úchyty Zapomeňte na obyčejné, mnohdy nevzhledné šrouby a matice. Naše speciální téma věnované metodám uchycení vás v této oblasti dokonale provede... 3. 3. 2006 ▪ 11 min. čtení
Kofola z kartonu za výlohou Výloha jako prostředek propagace je magickým místem a záleží jen na vás, jak se s ní poperete. Necháte lidi projít, aniž by vaši výzdobu... 3. 3. 2006 ▪ 1 min. čtení
Taxi s 3D reklamou Společnost UP Promotion rozšiřuje možnosti prezentace na taxi. Klasické 2D fólie umístěné v nosičích na střechách je nyní možné vyměnit za... 3. 3. 2006 ▪ 1 min. čtení
Udrží vás na nohou Čeští zadavatelé reklamy mají další možnost propagace. Do interiérů vozidel MHD vtrhla Handy, průhledná plastová držadla s možností umístění... 3. 3. 2006 ▪ 1 min. čtení
Informace z chodníků Informační tabule známé pod klasickým názvem áčka byly, jsou a určitě ještě dlouho budou v kategorii těch nejrozšířenějších signmakingových... 3. 3. 2006 ▪ 10 min. čtení