Fotbal v pražském metru

Fotbalové šílenství je v plném proudu. Gambrinus proto neváhal a ještě před jeho vypuknutím vybudoval v pražském metru fotbalové hřiště.
29. 6. 2006 ▪ 1 min. čtení

Vodafone: Nerozbitné výlohy

O magickém účinku okenních výloh jsme psali už několikrát. Obchodníky toto často opomíjené médium tentokrát využila k zajímavé propagaci...
29. 6. 2006 ▪ 1 min. čtení

Aby to letákům slušelo

Podlahové stojany jsou součástí téměř každé prodejny, většího či menšího obchůdku. Není ovšem stojan jako stojan. Udělali jsme proto pro vás...
29. 6. 2006 ▪ 12 min. čtení

Futuristické tříkolky s reklamou

Nebýt jejich nadčasového designu, mohl by si člověk připadat jako v daleké Asii, kde jsou rikšové známým dopravním prostředkem. Nyní jejich...
29. 6. 2006 ▪ 2 min. čtení

Hokejová sales promotion

Dlouhodobě posílit image hokejové extraligy, podpořit její sledovanost a návštěvnost jednotlivých stadionů a zároveň prezentovat partnery...
29. 6. 2006 ▪ 5 min. čtení

Caramba Music: Reklama s hudbou

Prodejny Bontonland už nejsou pouze místem, kde získáte informace o multimediálních novinkách. Prostory, do kterých měsíčně zavítá zhruba tři...
29. 6. 2006 ▪ 2 min. čtení

Konte: Ekologický mobilní outdoor

Několik dní stráví na jednom místě, pak brázdí pražskými silnicemi, až opět zakotví na pár dní na místě jiném. Takové jsou kontejnery...
29. 6. 2006 ▪ 2 min. čtení

Autovlaky v nových barvách

Lůžkové vozy Českých drah určené řidičům, jejichž vozidla jsou přepravována vlakem, mají nový kabát. Netradičního barevného řešení využily ČD...
29. 6. 2006 ▪ 1 min. čtení

Točené léto s Kofolou

Tak zní letní kampaň, při které Prahou poteče Kofola proudem. Netradiční outdoorovou promotion odstartovala speciální Kofola tramvaj, hned...
29. 6. 2006 ▪ 2 min. čtení

Poptávka vyřešená za pár minut

Právě jste získali zakázku, ale část z ní nejste schopni realizovat. V uvedené oblasti navíc nemáte žádný kontakt a netušíte, kam se obrátit....
29. 6. 2006 ▪ 4 min. čtení

Hlavně se neztratit

Přehlednost, působivý design, dlouhá životnost, modularita, snadná údržba. To jsou základní požadavky, které by podle Petra Ficaje, projektanta...
24. 4. 2006 ▪ 2 min. čtení

Reklama hned po ruce

Nákupní vozíky se mezi provozovateli in-store reklamy stávají hitem. V současné době nabízí české vozíky hned několik různých reklamních...
20. 3. 2006 ▪ 3 min. čtení

Trendy mezi úchyty

Zapomeňte na obyčejné, mnohdy nevzhledné šrouby a matice. Naše speciální téma věnované metodám uchycení vás v této oblasti dokonale provede...
3. 3. 2006 ▪ 11 min. čtení

Reklama hned po ruce

Nákupní vozíky se mezi provozovateli in-store reklamy stávají hitem. V současné době nabízí české vozíky hned několik různých reklamních...
3. 3. 2006 ▪ 5 min. čtení

Jak se pracuje s dibondem

V nové pravidelné rubrice časopisu Sign vám budeme přinášet zkušenosti firem a odborníků s jednotlivými materiály. Nechceme vám ale jen...
3. 3. 2006 ▪ 4 min. čtení

Trendy mezi úchyty

Zapomeňte na obyčejné, mnohdy nevzhledné šrouby a matice. Naše speciální téma věnované metodám uchycení vás v této oblasti dokonale provede...
3. 3. 2006 ▪ 11 min. čtení

Kofola z kartonu za výlohou

Výloha jako prostředek propagace je magickým místem a záleží jen na vás, jak se s ní poperete. Necháte lidi projít, aniž by vaši výzdobu...
3. 3. 2006 ▪ 1 min. čtení

Taxi s 3D reklamou

Společnost UP Promotion rozšiřuje možnosti prezentace na taxi. Klasické 2D fólie umístěné v nosičích na střechách je nyní možné vyměnit za...
3. 3. 2006 ▪ 1 min. čtení

Udrží vás na nohou

Čeští zadavatelé reklamy mají další možnost propagace. Do interiérů vozidel MHD vtrhla Handy, průhledná plastová držadla s možností umístění...
3. 3. 2006 ▪ 1 min. čtení

Informace z chodníků

Informační tabule známé pod klasickým názvem áčka byly, jsou a určitě ještě dlouho budou v kategorii těch nejrozšířenějších signmakingových...
3. 3. 2006 ▪ 10 min. čtení