Trendy v marketingu Odborník radí: Co je dnes v marketingu cool a in? Marketing podléhá módním trendům stejně jako každý jiný obor. CRM, SMS marketing nebo sociální sítě, to vše byly svého času nekriticky... 6. 9. 2012 ▪ 6 min. čtení
Co je dnes v marketingu cool a in? Jako každý obor i marketing podléhá módním trendům. CRM, SMS marketing, sociální sítě aj., to vše byly svého času nekriticky medializované... 29. 5. 2012 ▪ 6 min. čtení
Produkt pro nedůvěřivé Trh s inzercí pro drobné a střední podnikatele (SME) se neustále proměňuje. Zásadní změnou byl přechod od tištěných médií k internetu, ale časy,... 18. 4. 2012 ▪ 4 min. čtení
Jak jsme na síti přemlouvali bábu David Šimák ze společnosti Idealisti popisuje pozadí vzniku kampaně Přemluv bábu, která se stala jedním z výrazných komunikačních počinů... 26. 10. 2010 ▪ 7 min. čtení
Proč jim nerozumějí? Je snadné podlehnout dojmu, že mladá generace je jednoduše čitelná a že třicátník to zvládne pouhou intuicí. Zkušenosti však ukazují na to, že... 27. 1. 2009 ▪ 4 min. čtení
Projekce na náměstích láká zadavatele Žádná konstrukce, žádná nutnost technické asistence. Jen dojedete na místo konání akce, z kufru auta vyndáte obrazovku a show může začít. To je... 21. 10. 2005 ▪ 5 min. čtení
Letní pastva pro oči Léto a okurková sezona? V případě netradičních outdoorových realizací to rozhodně neplatí, protože - jak je patrné i z obrázků - někteří ze... 21. 10. 2005 ▪ 3 min. čtení
Kino, nebo billboard? Nafoukněte si, co chcete Rozhodnutí je na vás. Buď to bude klasický nafukovací reklamní nosič libovolné velikosti, nebo obří projekční plocha. Prodejem a pronájmem... 21. 10. 2005 ▪ 2 min. čtení
Když míříte na mladé, tak zkuste graffiti Hledáte zajímavý způsob, jak oslovit teenagery? Vydejte se za nimi do ulic, zkuste grafiku ve stylu graffiti. 21. 10. 2005 ▪ 2 min. čtení
V záloze musíte mít různá řešení Klasickým zářivkám již odzvonilo. Do jednoho z nejčastěji vyráběných produktů v rámci signmakingu vstupují nové materiály a spolu s nimi i... 24. 10. 2005 ▪ 3 min. čtení
Věrnostní programy - drahá černá díra? Věrnostní programy vyvolávají ve spotřebitelích vesměs nadšení. Vždyť nejsou ve většině případů nic jiného než další slevy, slevy a slevy. Že... 3. 10. 2005 ▪ 8 min. čtení
Stará myslivecká už má retro v názvu Přes veškeré změny, které jsme mohli v uplynulých 15 letech zaznamenat, stále existuje kontinuita s naší centrálně plánovanou minulostí.... 16. 3. 2005 ▪ 5 min. čtení
Stará myslivecká už má retro v názvu Přes veškeré změny, které jsme mohli v uplynulých 15 letech zaznamenat, stále existuje kontinuita s naší centrálně plánovanou minulostí.... 15. 3. 2005 ▪ 5 min. čtení
Hledání prostoru pro nové výrobky Nejvíce otevřeni inovacím bývají lidé z mladších cílových skupin. Ti však zároveň vykazují nejnižší míru loajality, a tak i konzervativní... 4. 11. 2004 ▪ 9 min. čtení
Kasina přemýšlejí, jak se bránit válce Hazardní průmysl má jasné plány pro boj s válečnou náladou. 7. 4. 2003 ▪ 2 min. čtení