Lepší informace o žadatelích Získat jakýkoliv úvěrový produkt od banky je pro běžného Čecha čím dál složitější. Zpřísnění pravidel běžné úvěrové politiky ovšem nezapříčinila... 21. 12. 2009 ▪ 4 min. čtení
Neviditelný signmaking Řada outdoorových eventů je neodmyslitelně spjata se signmakingovými výstupy. Tento obor má však v oblasti eventů daleko větší potenciál. Co... 7. 5. 2007 ▪ 2 min. čtení
Firemní periodika - účinná marketingová zbraň Boom volnočasových zařízení s sebou přináší silnější konkurenční boj. Firemní časopis poskytuje konkurenční výhodu - s jeho pomocí lze... 19. 12. 2006 ▪ 5 min. čtení
Koukej, kam šlapeš Už jako malému klukovi mi všichni neustále říkali, ať koukám, kam šlapu. Myslím, že podobné rady nás slyšela většina. Není se tedy co divit, že... 29. 6. 2006 ▪ 4 min. čtení
Tanec mezi regály Snaha prodat vede výrobce zboží a provozovatele obchodů k tomu, že reklamní letáky, stojany a poutače útočí na nakupující ze všech stran. V... 29. 6. 2006 ▪ 5 min. čtení
Shopy v centru dění Bloudíte obchodem mezi regály a najednou objevíte ostrůvek s prezentací produktů pojatou naprosto odlišně od všeho okolního. Je pravděpodobné,... 29. 6. 2006 ▪ 4 min. čtení
Uniqa: Zářících dvacet pater Má dvacet pater a všechny do jednoho vyhrávají barvami. Centrála pojišťovny Uniqa ve Vídni si nechala na vnější stranu instalovat speciální LED... 29. 6. 2006 ▪ 2 min. čtení
EVENTuální možnosti výrobců reklamy Blíží se léto a pro mnohé ze zadavatelů se nabízí spojit filosofii značky se zážitky, které utkví v paměti mnohých možná i na celý život.... 29. 6. 2006 ▪ 6 min. čtení
Corporate identity v signmakingových kleštích Signmakingové výstupy v outdooru mají oproti jiným marketingovým kanálům jednu velkou výhodu. Většinou jsou nejvíce na očích. Zásah, který... 29. 6. 2006 ▪ 5 min. čtení
Abyste věděli, po které sáhnout Netušíte, co by vám přinesla moderní plazmová televize nebo televize LCD? Nevíte ani, co se skrývá za zkratkami CRT a LCD, případně si neumíte... 29. 6. 2006 ▪ 8 min. čtení
V interiérech začínají vládnout obrazovky Podpora prodeje a celá out-of-home scéna zažívá v posledních letech renesanci. Tam kde v minulosti visely nebo stály statické reklamní nosiče,... 28. 6. 2006 ▪ 7 min. čtení
Osvětlení jako součást prodeje Ovlivňuje náladu nakupujících, podporuje vizuální identitu dané společnosti, směruje zákazníky do požadovaných míst. Řeč je o osvětlení... 15. 5. 2006 ▪ 4 min. čtení
Osvětlení jako součást podpory prodeje Ovlivňuje náladu nakupujících, podporuje vizuální identitu dané společnosti, směruje zákazníky do požadovaných míst. Řeč je o osvětlení... 4. 5. 2006 ▪ 6 min. čtení
Rádi bychom něco originálního Se zadáním zahrnujícím větu stejnou jako v titulku tohoto článku se výrobci POP/POS setkávají dnes a denně. Stručné, srozumitelné, leč samo o... 4. 5. 2006 ▪ 8 min. čtení
Volný průhled skrz reklamu Reklamní motivy na fóliích, které i po nalepení na prosklenou část zaručují volný průhled, se stávají hitem. Jaké možnosti tzv. one-way vision... 4. 5. 2006 ▪ 5 min. čtení
TruckBoard: Novinka v mobilním outdooru Klasickým polepům skříňových návěsů zvoní hrana. Díky projektu TruckBoard, se kterým přišla společnost Galileo Production, se o slovo hlásí... 4. 5. 2006 ▪ 3 min. čtení
Outdoor na kolech nabírá dech Být statický se v dnešní době nevyplácí. Pro venkovní reklamu to patří dvojnásob. V kurzu je být dynamický, dát svému poselství pohyb. Mobilní... 4. 5. 2006 ▪ 4 min. čtení
Jak nezabloudit Není snad firmy, která by neměla ve svých interiérech orientační systém. Zvlášť tam, kam přijde hodně lidí, jsou směrovky na stěnách a cedulky u... 3. 7. 2006 ▪ 3 min. čtení
Podpora prodeje v trojrozměrném obrazu Zadavatelé, zapomeňte na běžnou projekční techniku. Jestliže chcete propagovat své produkty v jejich reálné podobě, je na čase vyzkoušet 3D... 3. 3. 2006 ▪ 8 min. čtení
Outdoor po partyzánském způsobu Být vidět tak, jak ještě nikdo předtím, a občas trošku hnout žlučí. Takový je guerilla marketing, reklama, ze které někteří padají na zadek... 2. 3. 2006 ▪ 8 min. čtení