Speciální čističe rostou Trh s prostředky na úklid domácnosti roste. Většinový podíl dlouhodobě mají univerzální čističe, ale speciální prostředky rostou rychleji,... 24. 9. 2012 ▪ 7 min. čtení
Češi šetří na papírové hygieně Ekonomická krize přiměla české spotřebitele šetřit na hygienických výrobcích: chtějí levnější kapesníčky, ubrousky i vatové tyčinky na čištění... 15. 8. 2012 ▪ 5 min. čtení
Chování zákazníka Využijte očekávání zákazníka. Inspirujte se kancelářským trhem Nákupy kancelářských potřeb plánují lidé i firmy s předstihem. Úspěch mají zavedené značky. Vedle kvality u kancelářských potřeb zákazníky... 6. 9. 2012 ▪ 7 min. čtení
Doplňkové produkty prodá vhodné vystavení Rozvinutý trh s vlasovou kosmetikou a barvami na vlasy přináší spotřebitelům množství značek a novinek. Marketingovou podporu v místě prodeje se... 20. 6. 2012 ▪ 5 min. čtení
Zákazníci stále hledají osvědčené prostředky Český trh s prostředky a přípravky na holení vždy s nadcházejícím létem výrazně ožívá - i dámské holení je do velké míry stále ještě sezonní... 20. 6. 2012 ▪ 4 min. čtení
Využijte očekávání zákazníka Nákupy kancelářských potřeb plánují lidé i firmy s předstihem. Úspěch mají zavedené značky. Vedle kvality u kancelářských potřeb zákazníky... 23. 5. 2012 ▪ 7 min. čtení
Baterie k elektru a pokladnám Největší podíl na trhu s bateriemi stále připadá levnějším alkalickým a zinko-uhlíkovým bateriím. Výrobci ale předpokládají růst prémiových... 23. 5. 2012 ▪ 4 min. čtení
Vysvětlujte ochranu před sluncem Roste význam sluneční kosmetiky, která slibuje spotřebitelům vysokou ochranu pleti a zároveň jim dává záruku kvality prověřené značky. Mezi... 25. 4. 2012 ▪ 3 min. čtení
Prodej ústní hygieny vyžaduje komplexní strategii Kategorie ústní hygieny má stále kam růst - lidé tyto výrobky nevyužívají v takové míře, jak by podle lékařů měli. Právě doporučení lékařů hrají... 21. 3. 2012 ▪ 8 min. čtení
Češi mohou vonět více Zatímco prodej deodorantů loni rostl, antiperspirantům se dařilo o něco méně. Kvůli velké konkurenci v této kategorii rozhoduje o prodejnosti... 21. 3. 2012 ▪ 5 min. čtení
Nebojte se experimentů v pet foodu Lidé své mazlíčky hýčkají i v časech nepříznivé ekonomické situace. Sortiment se rozrůstá a dokáže potěšit i náročné chovatele. Roste poptávka... 15. 2. 2012 ▪ 9 min. čtení
Dbejte na přehledné vystavení Prodej dámské hygieny mírně klesá, zákaznice se méně předzásobují. Nejvíce se daří značkovým produktům. Hygienické výrobky pro ženy je na... 15. 2. 2012 ▪ 5 min. čtení
Mycí prostředky jsou účinnější a šetrnější Trendem v oblasti úklidových a mycích prostředků jsou koncentrované varianty šetrné k životnímu prostředí i k pokožce. Vedle univerzálních... 18. 1. 2012 ▪ 8 min. čtení
Convenience potraviny neztrácí své příznivce Zájem o tzv. convenience potraviny neklesá. Vznikají specializované obchody a stále více těchto výrobků nabízejí i řetězce. Lidé totiž chtějí... 14. 12. 2011 ▪ 11 min. čtení
Nové technologie osvěžovačů vzduchu V kategorii osvěžovačů vzduchu oslovují české spotřebitele hlavně novinky. Trhu dominují silní hráči, privátní značky mají menší význam. Nárůst... 16. 11. 2011 ▪ 4 min. čtení
Papír nejlépe prodá cenová akce Prodej papírových výrobků osobní hygieny v době ekonomické krize významně podporují cenové akce. Nejúspěšnější bývají ve velkých prodejních... 21. 10. 2011 ▪ 3 min. čtení
Kosmetika potřebuje slavnou tvář V ostrém konkurenčním boji na trhu s tělovou kosmetikou může vyhrávat jen ten, kdo umí přesně zacílit na spotřebitele. Prodej ideálně podporuje... 21. 10. 2011 ▪ 7 min. čtení
Majitelé psů a koček slyší na zdravou výživu Domácí trh s krmivy pro psy a kočky v současné době podléhá vlivu, který se projevuje i u jiného zboží: značná část českých zákazníků nakupuje... 14. 9. 2011 ▪ 9 min. čtení
Čerstvost především Marketingové průzkumy potvrzují, že Češi jsou sice spokojeni se šířkou nabídky ovoce a zeleniny, ale už ne s jejich kvalitou. Až 88 %... 17. 8. 2011 ▪ 5 min. čtení
Čas holení a depilace V létě již pravidelně ožívá trh s dámským i pánským holením. Českým mužům letos nabízí hned několik novinek, včetně depilačních přípravků a... 22. 6. 2011 ▪ 7 min. čtení