Když hodnotí host Zatímco michelinské hvězdy se ještě třpytí v dálce a odhalí nám svá tajemství až za několik měsíců, slavnostní vyhlášení prestižního žebříčku... 26. 11. 2009 ▪ 4 min. čtení
Standardní pokoje jsou in "Vzhledem ke kvalitě vybavení a služeb standardních pokojů, které běžného hosta zcela uspokojí, je nejoblíbenější právě tento typ pokoje," říká... 30. 10. 2009 ▪ 3 min. čtení
Deset tipů, jak přežít krizi Není překvapením, že citát: "Nejlepší možností, jak překonat krizi, je zaútočit," je připisován právě jednomu z úspěšných výrobců luxusních... 26. 2. 2009 ▪ 13 min. čtení
Dva v jednom Hotel a restaurace - každý pod jiným vedením, ale ve vzájemné symbióze. Outsourcing stravovacího úseku je řešením pro toho, kdo má při otevírání... 26. 2. 2009 ▪ 3 min. čtení
Balíčky umí prodávat Akční nabídkové balíčky jsou jednoznačně atraktivní pro tuzemské turisty. Ti zahraniční je příliš nevyhledávají. A pokud ano, většinou při... 26. 2. 2009 ▪ 2 min. čtení
Image se skrývá na letišti Outdoorová reklama na letišti je především imageovou záležitostí, u které se navíc velice složitým způsobem měří účinnost. I tak má ale pro... 26. 2. 2009 ▪ 2 min. čtení
Užitečný cestovatelský portál Server TripAdvisor je v kurzu. A přicházejí mu na chuť dokonce i české hotely. Díky recenzím jeho návštěvníků jsou v současné době dva pražské... 26. 2. 2009 ▪ 1 min. čtení
Odborník za stolem Host je osobnost. Čím dál informovanější a v jídle rok od roku vzdělanější. Navíc má bezlepkovou dietu a alergie snad na všechny možné... 26. 2. 2009 ▪ 4 min. čtení
Dokonalé espresso je umění Udělat opravdu dobré espresso je skutečná věda. Nejen že potřebujete kvalitní kávu, musíte mít také optimálně seřízený kávovar a především... 26. 2. 2009 ▪ 2 min. čtení
Unikum v baru Whisky, koňak, vodka a tak dále. Běžné pití, které si může host objednat v každém baru či restauraci. Co když chce ale ochutnat něco... 26. 2. 2009 ▪ 2 min. čtení
Pečivo je klasika Aby rohlíčky byly na snídani hostům podávány obzvláště vypečené každý den, nemusíte mít pekárnu přímo v hotelu. Jsou i další možnosti, jak... 26. 2. 2009 ▪ 3 min. čtení
Minilednice mění formu i obsah Můžete minibary zrušit - nejspíš stejně nevydělávají. Můžete je vyprázdnit a nechat na hostech, aby si do nich koupili, co sami uznají za vhodné... 26. 2. 2009 ▪ 3 min. čtení
Investujte do zaměstnanců Má vůbec smysl v současné ekonomické situaci utrácet peníze za vzdělávání zaměstnanců? Kromě toho, že se každý hotel snaží snížit náklady na... 23. 12. 2008 ▪ 6 min. čtení
Reforma pro lázně Další část reformy zdravotnictví ještě nebyla schválena, změny se však chystají. Co se v případě schválení stávajících návrhů reformních zákonů... 23. 12. 2008 ▪ 2 min. čtení
Protřepat, nemíchat Jak můžete hosta motivovat k větší konzumaci lihovin v hotelovém baru či lobby? Pomůže vám hudba, slané drobnosti i příjemné prostředí.... 23. 12. 2008 ▪ 3 min. čtení
Překvapte hosty zmrzlinou Zmrzlina je klasika, se kterou nikdy nešlápnete vedle. Zkuste ale pro změnu její tradiční chuť oživit nekonvenční kombinací a překvapte své... 23. 12. 2008 ▪ 3 min. čtení
Jedním prstem Dotykové displeje mohou být výborným řešením, ať už přemýšlíte nad informačním systémem pro vaše hosty, nebo potřebujete nový pokladní systém do... 23. 12. 2008 ▪ 3 min. čtení
Kouřit je dovoleno Ať bojuje Evropská unie proti kouření, jak chce, popelníky jsou u nás stále potřeba. A pokud váš hotel není určen pouze pro nekuřáky, pak je ve... 23. 12. 2008 ▪ 2 min. čtení
Voňavý hotel Můžete utratit tisíce korun měsíčně za osvěžovače ve spreji. Nebo můžete použít levnější a provozně jednodušší profesionální osvěžovače vzduchu. 23. 12. 2008 ▪ 1 min. čtení
Vydělejte na eventech Eventy a večírky bývaly pro hotely poměrně jistým výdělkem. Jaká je současná situace? O svoje zkušenosti se s vámi podělí Lenka Žlebková,... 28. 11. 2008 ▪ 3 min. čtení