Gabriela Fuchsová

Když hodnotí host

Zatímco michelinské hvězdy se ještě třpytí v dálce a odhalí nám svá tajemství až za několik měsíců, slavnostní vyhlášení prestižního žebříčku...
26. 11. 2009 ▪ 4 min. čtení

Standardní pokoje jsou in

"Vzhledem ke kvalitě vybavení a služeb standardních pokojů, které běžného hosta zcela uspokojí, je nejoblíbenější právě tento typ pokoje," říká...
30. 10. 2009 ▪ 3 min. čtení

Deset tipů, jak přežít krizi

Není překvapením, že citát: "Nejlepší možností, jak překonat krizi, je zaútočit," je připisován právě jednomu z úspěšných výrobců luxusních...
26. 2. 2009 ▪ 13 min. čtení

Dva v jednom

Hotel a restaurace - každý pod jiným vedením, ale ve vzájemné symbióze. Outsourcing stravovacího úseku je řešením pro toho, kdo má při otevírání...
26. 2. 2009 ▪ 3 min. čtení

Balíčky umí prodávat

Akční nabídkové balíčky jsou jednoznačně atraktivní pro tuzemské turisty. Ti zahraniční je příliš nevyhledávají. A pokud ano, většinou při...
26. 2. 2009 ▪ 2 min. čtení

Image se skrývá na letišti

Outdoorová reklama na letišti je především imageovou záležitostí, u které se navíc velice složitým způsobem měří účinnost. I tak má ale pro...
26. 2. 2009 ▪ 2 min. čtení

Užitečný cestovatelský portál

Server TripAdvisor je v kurzu. A přicházejí mu na chuť dokonce i české hotely. Díky recenzím jeho návštěvníků jsou v současné době dva pražské...
26. 2. 2009 ▪ 1 min. čtení

Odborník za stolem

Host je osobnost. Čím dál informovanější a v jídle rok od roku vzdělanější. Navíc má bezlepkovou dietu a alergie snad na všechny možné...
26. 2. 2009 ▪ 4 min. čtení

Dokonalé espresso je umění

Udělat opravdu dobré espresso je skutečná věda. Nejen že potřebujete kvalitní kávu, musíte mít také optimálně seřízený kávovar a především...
26. 2. 2009 ▪ 2 min. čtení

Unikum v baru

Whisky, koňak, vodka a tak dále. Běžné pití, které si může host objednat v každém baru či restauraci. Co když chce ale ochutnat něco...
26. 2. 2009 ▪ 2 min. čtení

Pečivo je klasika

Aby rohlíčky byly na snídani hostům podávány obzvláště vypečené každý den, nemusíte mít pekárnu přímo v hotelu. Jsou i další možnosti, jak...
26. 2. 2009 ▪ 3 min. čtení

Minilednice mění formu i obsah

Můžete minibary zrušit - nejspíš stejně nevydělávají. Můžete je vyprázdnit a nechat na hostech, aby si do nich koupili, co sami uznají za vhodné...
26. 2. 2009 ▪ 3 min. čtení

Investujte do zaměstnanců

Má vůbec smysl v současné ekonomické situaci utrácet peníze za vzdělávání zaměstnanců? Kromě toho, že se každý hotel snaží snížit náklady na...
23. 12. 2008 ▪ 6 min. čtení

Reforma pro lázně

Další část reformy zdravotnictví ještě nebyla schválena, změny se však chystají. Co se v případě schválení stávajících návrhů reformních zákonů...
23. 12. 2008 ▪ 2 min. čtení

Protřepat, nemíchat

Jak můžete hosta motivovat k větší konzumaci lihovin v hotelovém baru či lobby? Pomůže vám hudba, slané drobnosti i příjemné prostředí....
23. 12. 2008 ▪ 3 min. čtení

Překvapte hosty zmrzlinou

Zmrzlina je klasika, se kterou nikdy nešlápnete vedle. Zkuste ale pro změnu její tradiční chuť oživit nekonvenční kombinací a překvapte své...
23. 12. 2008 ▪ 3 min. čtení

Jedním prstem

Dotykové displeje mohou být výborným řešením, ať už přemýšlíte nad informačním systémem pro vaše hosty, nebo potřebujete nový pokladní systém do...
23. 12. 2008 ▪ 3 min. čtení

Kouřit je dovoleno

Ať bojuje Evropská unie proti kouření, jak chce, popelníky jsou u nás stále potřeba. A pokud váš hotel není určen pouze pro nekuřáky, pak je ve...
23. 12. 2008 ▪ 2 min. čtení

Voňavý hotel

Můžete utratit tisíce korun měsíčně za osvěžovače ve spreji. Nebo můžete použít levnější a provozně jednodušší profesionální osvěžovače vzduchu.
23. 12. 2008 ▪ 1 min. čtení

Vydělejte na eventech

Eventy a večírky bývaly pro hotely poměrně jistým výdělkem. Jaká je současná situace? O svoje zkušenosti se s vámi podělí Lenka Žlebková,...
28. 11. 2008 ▪ 3 min. čtení